Gå til innhold

Ikke full bruk av skjermen i splitscreen-spilling

Long

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at ikke hele skjermen blir "brukt" når jeg spiller splitscreen Halo 3/Resident Evil 5. Altså at det er svart på venstre og høyre siden av skjermen, som om det var 4:3. Må jeg fikse på innstillingene for at det skal ordne seg, eller skal det være sånn i spillene? Hvis det siste, har dere noen logiske grunner til det?

Takker for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel jeg har bare prøvd 3 player split screen, og da blir øvre del av skjermen (spiller 1) full widescreen mens spiller 2 og 3 (venstre og høyre nede) får et svart mellomrom på hver side.

Hmmm... med meg er det kanskje en 0,3mm glippe her og men den bryr jeg meg ikke om

Lenke til kommentar
Nå blir jeg bare forvirret. For noen får de det til, noen får det halvveis og noen får det samme resultatet som meg.

Hva er riktig? XD

Enten så kutter de bildet (Gears of War/2) eller så er det et 4:3 bilde som blir et 4:1.5 bilde. Det er noe alà Widescreen slik vi er vant til den (gidder ikke regne på det :p ) og ga fortsatt en god spillopplevelse. Gears of War/2 kutter bildet ditt i to og gir deg et synsfelt på 16:4.5, eller 32:9. (har jeg forstått riktig! :) )

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...