Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skoda Oktavia, vindusviskerene kobler ut av og til, hva kan det være?

Firesky

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste uka hatt problemer med at viskerne kobler ut, og kommer tilbake etter 20-30 sekunder, det er helt tilfeldig når, både når den er kald og når jeg har kjørt en stund, en kamerat snakka om at det kunne være et rele.

Er det noen som kjenner til hva det kan være? ganske irriterende (og ikke minst farlig) å kjøre i pøs regn og plutselig ikke kunne se ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har den siste uka hatt problemer med at viskerne kobler ut, og kommer tilbake etter 20-30 sekunder, det er helt tilfeldig når, både når den er kald og når jeg har kjørt en stund, en kamerat snakka om at det kunne være et rele.

Er det noen som kjenner til hva det kan være? ganske irriterende (og ikke minst farlig) å kjøre i pøs regn og plutselig ikke kunne se ut.

Kan være sikringen som holder på og gå? eller at du har en sikring som er for stor for den lille motoren i viskerne dine, tror det vanlige er 25a sikring.

Lenke til kommentar

Det kan hende, jeg (uviten som jeg er på området) satte på viskerne med snø på ruta, istedet for å børste vekk det som lå oppå, det er etter det det begynte.

Jeg fikk tatt med noe kontaktrens fra jobb i dag som jeg tenkte jeg skulle smøre på kontaktene på releet og motoren, tilfelle det skulle være noe vakkel.

Hva anbefaler du å smøre akslingene med? wd40 el.?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...