eirikbr Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei! Det er en kamerat av meg som har tenkt å kjøpe seg ny stasjonær data. Den vil bli brukt til WOW og litt andre spill, i tillegg til diverse andre godsaker en datamaskin har å by på. Som sagt så skal prisen ligge på ca. 8000-9000 kr. Maskinen skal mest sannsynlig ikke overklokkes, så dette trengs ikke bli tatt hensyn til. Om den er AMD eller Intel-basert, har ikke noe å si, tror jeg . Når det gjelder deler han ikke trenger så er det; mus, tastatur, skjerm, headset osv. I grunn er det bare selve maskina som trengs. Ellers så kan jeg tilføye at det egentlig er det samme om det er en bygg-selv-pc eller en ferdig-bygd pc. Håper på gode svar! Lenke til kommentar
Keagen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hva med et av monsterene fra Dell ? Dell xps 430. Kanskje den til 9,390,-. I tillegg er Dell i disse dager ute med en gunstig kupongkode som gir deg 15% rabatt. Legg inn denne kupongkoden( PQ1SGPZ38J4S2B ) etter at du har konfigurert og lagt varen i handlekurven. Totalt 8026,- ink. frakt og mva. Lykke til ! Endret 26. januar 2009 av Keagen Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Sjekk denne jeg selv blir å gå for: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=92228 Endret 27. januar 2009 av Razormail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå