Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei, jeg har kjøpt meg en ny t-skjorte som jeg liker veldig godt. Det er en dyr fotball drakt, og den passer meg akkurat. Jeg vil ikke at den skal bli for liten til meg, så jeg er redd for at den skal krympe når jeg vasker den. Er det noen måte klærne ikke krymper på når vi vasker dem. Og krymper klærne mest når man henger dem opp eller når man hiver dem i tørketrommelen ? Takk for svar ! Endret 30. januar 2009 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 klærne krymper i kombinasjon av vann og varme. så dvs ikke vask trøya di med mer enn 40 grader og IKKE i tørketrommelen Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Vreng plagget før vask og følg vaskelappen NØYE. Ville tro den burde vaskes på 30grader. Og ikke putt den i tørketrommelen. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Skal man henge det opp eller legge det ned når man skal ta det til tørk? Lenke til kommentar
jarah Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Skal man henge det opp eller legge det ned når man skal ta det til tørk? Jeg henger da opp mine klær på et allminnelig stativ. Har dette noe og si i grunn? :S Tørketrommelen brukes minimalt, husk dette med trykkene på klærne når du har dem i tørketrommelen. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 hvis du er redd for trøya så styr unna tørketrommelen uansett ka som står på vaskelappen...tørketrommler spiser opp klær sakte men sikkert.... det skal stå spesifisert hvis den skal tørkes på en spesiell måte...tror det gåt fint å henge den opp på et alminneligt stativ Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Er bare ullplagg som ikke skal henges på tørkestativ. Det har ingen ting å si på passformen til en fotballtrøye hvordan den tørkes. Som andre her har sakt, ikke vask den for varmt, og følg vakselappen. Den er der for en grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå