Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Elsker jente jeg ikke kjenner..:(

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei... Det er en jente jeg helt plutselig ble forelsket i. Jeg kjenner henne ikke i det hele tatt. Jeg har bare sitt henne på tv, og da ble jeg forelsket i henne med en eneste gang. Egentlig så er hun for gammel for meg, men jeg tenker på henne hele tiden. Jeg må innrømme at hun er en popstjerne. Så jeg vet at det ikke hadde blir noe uansett.

Men jeg begynner og lure på hva som filler er gale med meg. Hvordan går der an og forelske seg i en jente som jeg ikke en gang kjenner. Jeg greier ikke og se meg lykkelig med andre en henne. Er det noen som greier og svare på hvorfor dette skjer, og hvordan skal jeg kommer meg over henne når jeg hele tiden ser henne ?

hvor ofte opplever man ikke det da,jeg opplever dette ganske ofte. kan se en eller annen og gjøre seg en formening om henne.derav blir jeg betatt,men denne betattheten går gradvis over inntil jeg finner min nye drømmekvinne. hamsun kalte sin drømmedame (fiksjon: perfekte kvinnefigur) for yllajaly. samtlige jeg ser på tv,film,på gaten kan være min yllajaly.

dette går over relativt fort over. skifter fra kvinne til kvinne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...