Splaxter Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hey, har veldig lyst å få pcen min kobla til tv-en slik at jeg kan vise bilder og se filmer der og kanskje spille, så lurte på om det HMDI kabel eller hva det heter du bruker da? eller er den en annen og lurer også på hvordan dette virker Mvh. Erik / SplaXteR Lenke til kommentar
Supermario911 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Spørs jo på hvilke utganger du har på pcen og på hvilke innganger du har på tven... Kan være både DVI, VGA og HDMI... Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Du kan bruke HDMI, VGA og DVI så sant både TV-en og PCen har muligheten til dette. HDMI og VGI skal være det beste for det sender lyd og bilde digitalt Endret 26. januar 2009 av Zarcaz Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 hmm.. tv-en vår har bare mulighet en kabel og det er sånn gammel tjukk en husker ikke navnet Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 hmm.. tv-en vår har bare mulighet en kabel og det er sånn gammel tjukk en husker ikke navnet du tenker på scart tenker jeg. så det er ingen flatskjerm det er snakk om ? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvis det er stasjonær PC du har, er sjangsen stor for at skjermkortet har kompsit/s-video -utgang. Den svarte runde utgangen mellom VGA og DVI kontaktene. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 hmm.. tv-en vår har bare mulighet en kabel og det er sånn gammel tjukk en husker ikke navnet du tenker på scart tenker jeg. så det er ingen flatskjerm det er snakk om ? Hvis det ikke er en flatskjerm vil resultatet uansett bli veldig dårlig. Da ville jeg holdt meg til PC skjermen inntil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå