Gå til innhold

BK: Her soul

eskim0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ypperlig. Jeg trengte et sånt bilde nå etter å ha gitt en rekke med varierende negativ kritikk. Herlig gjenskinn i øynene, skarpheten er ypperlig. Er bildet inspirert av det prisbelønte forsidebildet av National Geographic hvor man ser en ung dame med irrgrønne øyne?

Veldig bra, jeg kan stirre i de øynene lenge før jeg går lei!

Lenke til kommentar

bjornast: Forsidebildet du snakker om har jeg dessverre ikke sett, men bildet er inspirert av et annet bilde jeg så på oneexposure :)

Haansi: Som sagt, så lot jeg meg inspirere av et annet bilde. Tok med kameraet (nikon d700) og stativ, iso 800, blender 5.6 og lukketid 1/200. Brukte selvutløserfunksjonen også :)

Lenke til kommentar

Vakkert bilde! En fantastisk god start på Akam sine portrettbilder 2009. Man burde nesten bli irritert.

Jeg tenkte også på det velkjente NG bildet med en gang. Kansje vedkommende du lot deg inspirere av, lot seg inspirere av det bildet. Men uansett. God jobba :)

Lenke til kommentar

Simon Aldra: Kjempegøy å høre :) Det er tatt ute i snøen. Jeg står i en bakken som skrår slakt oppover, det er hva du ser i gjenskinnet i øynene. Legger ved et bilde der hun står et stykke unna kamera, dette er et av testbildene og tatt rett ut fra kamera.

post-98920-1233063054_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...