eskim0 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 “Ordinary riches can be stolen, real riches cannot. In your soul are infinitely precious things that cannot be taken from you.” -Oscar Wilde Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ypperlig. Jeg trengte et sånt bilde nå etter å ha gitt en rekke med varierende negativ kritikk. Herlig gjenskinn i øynene, skarpheten er ypperlig. Er bildet inspirert av det prisbelønte forsidebildet av National Geographic hvor man ser en ung dame med irrgrønne øyne? Veldig bra, jeg kan stirre i de øynene lenge før jeg går lei! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Dette var virkelig et deilig bilde. Hadde vært fint med info om det Lenke til kommentar
gautet Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det må jeg si... Virkelig flott Imponert! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Et herlig bilde! Fokus sitter som støpt der det skal. Kanskje litt for stor blender? Tommel opp fra meg Kan du røpe litt EXIF? Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 bjornast: Forsidebildet du snakker om har jeg dessverre ikke sett, men bildet er inspirert av et annet bilde jeg så på oneexposure Haansi: Som sagt, så lot jeg meg inspirere av et annet bilde. Tok med kameraet (nikon d700) og stativ, iso 800, blender 5.6 og lukketid 1/200. Brukte selvutløserfunksjonen også Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Kom visst to kommentarer til mens jeg skrev den forrige. gautet: Hyggelig at du liker bildet dga01: Har røpt litt exif i posten over. Vanskelige lysforhold (har kun brukt dagslys, ingen reflektorer eller noe). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Et helt nydelig bilde, jeg har ikke mer og si enn det. Lenke til kommentar
gautet Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er dette tatt på stranden? Kan se ut som du står i bølger som bryter på en strand når jeg ser nærmere på refleksjonen i øynene... Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bildet jeg nevnte er et veldig gammelt bilde. Er ikke helt som ditt, men det var øynene jeg syntes hadde et tilsvarende sterkt uttrykk. Bildet til NG finner du her. Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Pac-Man: Takk for ros gautet: Er nok snø og is du ser, men kan minne om bølger ja. bjornast: Takk for at du fant frem bildet, prøvde å lete det frem selv uten hell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kan ikke si mer enn andre allerede har sagt: Fantastisk bilde!!! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Wow, virkelig lenge siden jeg har sett noe med slik kvalitet på Akam. All kudos til deg! Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 ZoDz, TerjeGjose og Ustedalen: Takk for ros! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vakkert bilde! En fantastisk god start på Akam sine portrettbilder 2009. Man burde nesten bli irritert. Jeg tenkte også på det velkjente NG bildet med en gang. Kansje vedkommende du lot deg inspirere av, lot seg inspirere av det bildet. Men uansett. God jobba Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ikke at jeg har peiling på bilder, og pleier bare å lese i BK, ikke skrive, men dæven det der likte jeg! Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 J@cob: Mulig det. Takk for ros Blendik: Hyggelig at du likte det såpass godt at du ga en kommentar Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dette bildet er perfekt. Jeg har ingen insigelser mot det. Det er rett og slett perfekt. I alle fall i mine øyne. Det minner som andre sier mye om et klassisk bilde fra National Geographic. Tør jeg spørre hvor det er tatt? Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Simon Aldra: Kjempegøy å høre Det er tatt ute i snøen. Jeg står i en bakken som skrår slakt oppover, det er hva du ser i gjenskinnet i øynene. Legger ved et bilde der hun står et stykke unna kamera, dette er et av testbildene og tatt rett ut fra kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå