Zarcaz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 god kveld godt folk. jeg har fått et problem. i helga fikk jeg opp en feilmelding da jeg skulle inn på den ene partisjonen min, men jeg kom ikke inn. jeg fikk en feilmelding: resycled\ntldr.com er ikke et gyldig Win32-program. men jeg kommer inn på partisjonene ved å høyreklikke og utforsk. nå har jeg fått det samme problemet på minnepennen og en ekstern harddisk. tror også på mp3-spilleren min jeg har kjørt et program som skulle fjerne det, men ser ikke sånn ut. er det noen som vet hva som kan være feil ? eller noe tips til noe virus program som kan fjerne dette ? jeg har søkt med norman, men den søker ikke i oppstartsfiler.. det er tydeligvis her feilen ligger. på forhånd takk for alle svar. Lenke til kommentar
tellefa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 har du fått ordnet feilen din`har fått det samme. får det ikke bort.?! Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 har du fått ordnet feilen din`har fått det samme. får det ikke bort.?! Jeg fant et program som fjernet det, men jeg hadde lagt inn xp på feil partisjon så jeg måtte formatere og legge inn windows riktig. Løsningen se på linken der der ligger løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå