Krfredheim7 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei. Skal kjøpe en ny pc, og er ikke helt sikker på hvilken jeg skal velge, da jeg ikke har så mye peiling på data og den slags. Noe jeg vet sikkert, er at jeg ønsker en Acer Aspire, til rundt om 5-6000 kroner. har funnet en som er interessant: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=101391 Hva synes dere om denne? Ønsker en pc som jeg kan bruke som kontor pc, bruke til skolerelaterte ting, og kjøre noen spill på den. Ønsker en Pc som er rask og en med høy lagringskapasitet, og samtidig en som har et bra grafikk kort, slik at jeg for eks kan kjøre Fligth Simulator helt greit.. Er denne pc`en å anbefale? Er interessert i å høre både de positive og de negative sidene ved den. Takk på forhånd. Mvh Kristian. Lenke til kommentar
Supermario911 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har du tenkt å kjøre Flight Simulator bør du nok se på en PC med kraftigere prosessor og grafikkort.. Men da må du nok være villig til å betale for det Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Den har integrert skjermkort - så ligg unna. Er ikke Flight Simulator litt krevende? Isåfall må du sikkert litt opp i pris. Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei. Skal kjøpe en ny pc, og er ikke helt sikker på hvilken jeg skal velge, da jeg ikke har så mye peiling på data og den slags. Noe jeg vet sikkert, er at jeg ønsker en Acer Aspire, til rundt om 5-6000 kroner. har funnet en som er interessant: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=101391 Hva synes dere om denne? Ønsker en pc som jeg kan bruke som kontor pc, bruke til skolerelaterte ting, og kjøre noen spill på den. Ønsker en Pc som er rask og en med høy lagringskapasitet, og samtidig en som har et bra grafikk kort, slik at jeg for eks kan kjøre Fligth Simulator helt greit.. Er denne pc`en å anbefale? Er interessert i å høre både de positive og de negative sidene ved den. Takk på forhånd. Mvh Kristian. Pcen er helt grei men vist du skal kjøre fligth simulator må du nok litt mer opp i pris. Jeg kjøpte meg acer aspire 5735Z og er veldig fornøyd. Den har vel ikke det beste grafikk korte men kjøre noen spill veldig bra. Acer aspire 5735Z er veldig god og rask og god til skole og kontor arbeid. men skal du spille veldig mye så er det kansje ikke den beste pcen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå