Gå til innhold

plager med mx500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pøh. logitech-mus er dårlige uansett om du får en fungerende eller defekt mus. bytt til intellimouse 3.0 og se lyset.

Elendig uttalelse, min MX500 fungerer fint.

Elendig utalelse fordi?

Du syns det?

Syns vertfall MS 3.0 er bedre enn MX500, kjøpte ms 3.0 forgje uke, anfrer fortsatt ikke, prøvde begge musene mye før jeg bestilte :)

Lenke til kommentar
pøh. logitech-mus er dårlige uansett om du får en fungerende eller defekt mus. bytt til intellimouse 3.0 og se lyset.

Elendig uttalelse, min MX500 fungerer fint.

Elendig utalelse fordi?

Du syns det?

Syns vertfall MS 3.0 er bedre enn MX500, kjøpte ms 3.0 forgje uke, anfrer fortsatt ikke, prøvde begge musene mye før jeg bestilte :)

Les godt før du skriver. Min MX500 fungerer fint og er ikke dårlig. Derfor er uttalelsen elendig.

Lenke til kommentar
Har lest godt, så ikke ta noen antagelser.

Bare fordi den virker bra hos deg kan ikke han si at han mener den er dårlig?

Syns Logitech er bra, men syns Microsoft er bedre.

Niks, det står ikke at HAN synes at det er en dårlig mus. Det er kun et bastant utsagn som konstaterer at den er dårlig, uten noen som helst form for dokumentasjon eller forklaring. Altså ett "elendig utsagn".

Og dersom du hadde lest diverse andre, ikke så altfor gamle, tråder så ville du ha sett at samme person har et relativt useriøst forhold til det å kommentere hvilken mus som er best av logitech og microsoft. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...