Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trenger HJELP med skriveprogram...

Anbefalte innlegg

Hallo,

Jeg har et stort problem, skriveprogramet mit virker ikke, når jeg starter det begynner det og starte me så kommer det opp at programet har sluttet og virke og har blit lukket. jeg har vista og bruker Microsoft Works Tekstbehandling men det virker ikke jeg har prøvd noen andre programer også men de virker ikke,som eks Microsoft Office Word 2007 men det virker heller ikke, jeg føler problemet ikke er programet, men med skriveprogramer genereldt. trenger hjelp til og fikse dette problemet.

ps: notisblokk virker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Og med bakgrunn i det stenger vi tråden.

Følg tipsene ovenfor om Open Office.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...