sofus93 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hallo, Jeg har et stort problem, skriveprogramet mit virker ikke, når jeg starter det begynner det og starte me så kommer det opp at programet har sluttet og virke og har blit lukket. jeg har vista og bruker Microsoft Works Tekstbehandling men det virker ikke jeg har prøvd noen andre programer også men de virker ikke,som eks Microsoft Office Word 2007 men det virker heller ikke, jeg føler problemet ikke er programet, men med skriveprogramer genereldt. trenger hjelp til og fikse dette problemet. ps: notisblokk virker. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er det snakk om lovlige versjoner av programmene? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du kan prøve og installere Microsoft Works på nytt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er Works i det hele tatt kompatibelt med Vista Lenke til kommentar
sofus93 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Hehe, det er ikke en lovelig versjon av programet, jeg lastet det ned for og se om det virket, men når det ikke virket tok jeg å va-instalerte det. jeg får ikke til og restarte Microsoft Works Tekstbehandling. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Om det ikke er lovlige programmer kan jeg dessverre ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Du kan laste ned OpenOffice? Det er gratis. Edit: Fikset linken. Endret 26. januar 2009 av Kris. Lenke til kommentar
sofus93 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Er Works i det hele tatt kompatibelt med Vista Microsoft Works Tekstbehandling som jeg bruker er en versjon som følgte meg pc'n Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kris, hvorfor sender du mannen til en fishing site? OpenOffice.org finner du på OpenOffice.org. Overraskende nok. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ops, hadde feil link. Men du kan laste ned fra openoffice.org Lenke til kommentar
sofus93 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Bare glem at jeg lastet ned Microsoft Office Word 2007. jeg har slette det. men kan noen hjelpe meg med å få skriveprogramet mit til og virke? jeg bruker Microsoft Works Tekstbehandling som er neevnt... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Open Office som du får her: http://download.openoffice.org/index.html Så klikker du på: "Download OpenOffice.org" Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Og med bakgrunn i det stenger vi tråden. Følg tipsene ovenfor om Open Office. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg