Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av Audi S6 som førstegangsbil. Hjelp til diverse spørsmål


presets

Anbefalte innlegg

Hva er så latterlig med den? Nå er kanskje ikke en Chevrolet Suburban en bil med stor motor noe som rånes mye med, men at biler som S2, S3, S4, S6, M3, M5 osv blir kjørt hardt

og mye er da ingen hemmelighet.

 

så alle biler med litt motorvolum har blitt kjørt hardt, har høy km stand og blir råna hele natta med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så alle biler med litt motorvolum har blitt kjørt hardt, har høy km stand og blir råna hele natta med?

 

Jeg mener å huske at jeg tok forbehold om at enkelte biler med store motorer ikke var typiske ungdoms- eller rånebiler, men det ser ikke ut som om du klarte å lese den delen av setningen.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar

så hva du skrev, men det forandrer ikke hva han skrev.

 

S-biler, cosworther, M3 osv eid av 18-20 åringer hadde jeg neppe kjøpt selv, men det finnes faktisk folk som har slike biler og som tar vare på de. det går ann å kjøre litt gris innimellom uten att bilen blir utslitt av den grunn.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Hva er så latterlig med den? Nå er kanskje ikke en Chevrolet Suburban en bil med stor motor noe som rånes mye med, men at biler som S2, S3, S4, S6, M3, M5 osv blir kjørt hardt

og mye er da ingen hemmelighet.

 

så alle biler med litt motorvolum har blitt kjørt hardt, har høy km stand og blir råna hele natta med?

 

 

HALLO? jeg skrev de fleste, ikke alle. Tror det er særdeles få i dette landet som gidder å betale dobbel pris av en standard utgave kunn for å kjøre snilt med. Kanskje de første årene blir bilen "greit" behandlet av en eldre kar, men når bilen drar på åra og får en ny eier da den blir sannsyneligvis kjørt skikkelig hardt....

 

I hvert fall ingen av kameratene mine kjøpte biler med del hester for å ha dem hjemme i garasjen^^

Lenke til kommentar

de fleste 18-20 åringer kjører nok slike biler fra sans og samling, husker selv hvordan jeg var da jeg var 18. men nå er jeg blitt 24, og kjører 2 stk 2.2 Turbo audier, og begge bilene er i god stand, selv om jeg så klart kjører litt smågris innimellom, men når man blir eldre så har man som regel herjet fra seg det værste. de fleste biler tåler å bli brukt litt, og passer man på oljeskift og vedlikehold ellers så er det som regel ingen problem.

 

men igjen, ja, de fleste slike biler som blir kjørt av 18 åringer lever nok et hardt liv, men jeg tviler sterkt på att det er ungdommer som har de fleste av disse bilene.

 

Tror det er særdeles få i dette landet som gidder å betale dobbel pris av en standard utgave kunn for å kjøre snilt med.

 

Du vet, det er noe som heter bilinteresse, selv om man kjøper en bil med turbo, kompressor, V8 osv osv, så betyr jo ikke det automatisk att man kjører som en tulling. det er mange som vil ha en litt spesiell bil, selv har jeg en Audi Coupe med 20V Turbo motor, og jeg kjører stort sett som folk.

 

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler vet du :)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Vel.. Så det er sagt.. jeg kommer uten tvil til å kjøre Audien ät helvete :)

 

Og håper virkelig dere skjønner at penger er ikke noe problem.... hadde det vært registrerte Supraer til under 200k hadde jeg lett gått for en sånn..

 

Det er ganske festlig å lese en som kommer med en hånlig "penger er ikke noe problem" og samtidig er på jakt etter en sliten S6 fra midten av nitti-tallet :)

Lenke til kommentar

Nå må dere slutte å plage gutten med preiket deres.

 

Og gutt, når du får deg bil med 300 hk, kjør forsiktig, jeg vil ikke at noen jeg kjenner skal bli skadet eller dø fordi en 18-åring med lite kjøreerfaring og mye overmot tråkka litt for hardt på gassen i en sving.

Lenke til kommentar
Dersom det er plagsomt å høre sannheten synes jeg synd på han.

Jojo, men han var tydeligvis ikke ute etter sannheten nødvendigvis.

Nei, det er jo alltid smart å gå rundt med store skylapper.

Han påstod aldri at han var smart, da er det litt slemt å bruke det som antagelse når man skriver et tilsvar.

Lenke til kommentar
Dersom det er plagsomt å høre sannheten synes jeg synd på han.

Jojo, men han var tydeligvis ikke ute etter sannheten nødvendigvis.

Nei, det er jo alltid smart å gå rundt med store skylapper.

Han påstod aldri at han var smart, da er det litt slemt å bruke det som antagelse når man skriver et tilsvar.

 

Det er slemt å anta at en person er smart? Skulle tro det var motsatt.

Lenke til kommentar
Dersom det er plagsomt å høre sannheten synes jeg synd på han.

Jojo, men han var tydeligvis ikke ute etter sannheten nødvendigvis.

Nei, det er jo alltid smart å gå rundt med store skylapper.

Han påstod aldri at han var smart, da er det litt slemt å bruke det som antagelse når man skriver et tilsvar.

Det er slemt å anta at en person er smart? Skulle tro det var motsatt.

Det er ufint å respondere på noens ytring med den påståtte antagelse at de er smarte dersom det man har opplevd fram til da ikke indikerer at dette er tilfelle.

Lenke til kommentar

Okay.........

 

Handler vel gjerne om S4/S6 eller alternativer til denne bilen da?

 

Og please.. Om det virker som at en S6 er en gammel bil fra 95.. Så er vel gjerne de fleste jeg kjenner helt veteran da eller? Volvo fra 80-tallet...

 

 

Hold dere til bilen(e) da..

Lenke til kommentar
Okay.........

 

Handler vel gjerne om S4/S6 eller alternativer til denne bilen da?

 

Og please.. Om det virker som at en S6 er en gammel bil fra 95.. Så er vel gjerne de fleste jeg kjenner helt veteran da eller? Volvo fra 80-tallet...

 

 

Hold dere til bilen(e) da..

 

haha :D

 

Neida, min intensjon var bare å opplyse ting ved en slik bil! Delte bare min oppfatning ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...