Thor. Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er jo greitt fordi Pinoccio ikke finnes på ordentlig! Samme gjelder jo PedoBear, han er ikke ekte som figur. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Oh noes! Alt falt i grus! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Oh noes! Alt falt i grus! Ref dommen jeg linket til i Australia, Simpsons eksisterer heller ikke. Men nå er jo kanskje ikke Pinoccio levende i ordets rette forstand. Han er vel bare en forhekset tredukke, en spennende, men lite praktisk givende diskusjon kan jo være om Pinoccio som forhekset dukke har mer "sjel" enn et mekanisk vibrerende leketøy ? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Australia eksis...ehm, om vi skal forholde oss til alle verdens lover så sliter de fleste her inne. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er ingen menneskrett å ikke bli støtt. Jeg har ikke så mye til overs for gamle mennesker, synes de er skrukkete og triste, men jeg ser at det kanskje er litt å ta i å forby bilder av dem. Selv her på forumet. Man skal selvfølgelig være forsiktig med hvor man limer inn bilder, men i en humorbildetråd bør det vel gå greit med en og annen bjørn. Humoren er jo at det er enda en sånn "teit internett greie" som lolcats og FAIL og alt det der. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har nettop kjøpt meg en pedobear t-skjorte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg