Gå til innhold

Hvilken av disse 22" billigskjermene burde jeg velge til allmenn bruk

Gjest Slettet-uHVgFQ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uHVgFQ

Jeg er ute etter en billig 22" skjerm som jeg for det meste kommer til å bruke til film med svært variabel kvalitet opp til full HD, spilling og websurfing. Stort sett det folk vanligvis bruker skjermen til. Etter å ha søkt litt rundt har jeg funnet disse alternativene:

Acer v233hbd 23" 1980x1080 Vare på multicom. Litt større skjerm med full HD oppløsning, ikke HDMI og finner ingen omtaler noe sted.

Asus VW222U 22" 1680x1050 Vare på multicom. Ser den får bra kritikk av brukere på hw, den fikk også et greit resultat i en test av dinside. Ikke HDMI og lav oppløsning.

BenQ E2200HD 21.5" 1980x1080 Vare på multicom. Ser ut som det beste alternativet med full HD oppløsning HDMI inngang.

Skjermkortet som brukes vil være et av typen Asus radeon 4750HD 2xDVI

Så spørsmålet er hvilket alternativ burde jeg velge, andre bedre alternativ tas også imot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er kanskje ikke så viktig om bare ser på hva du trenger i dag, men skjermen har også en god oppløsning og 2ms respons og er i forhold til det utrolig billig.

Bruker ikke en slik selv da jeg er Eizo fan, men et par jeg kjenner har kjøpt denne og er veldig fornøyd, men de har jo ikke brukt den i 3-4 år som jeg har med min Eizo da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...