Mortis360 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har en Onkyo TX-SR606 som jeg sliter med, har prøvd to subwoofere hvor ingen av de fungerer etter at jeg har koblet den til reciveren min. I butikk fungerte disse subwooferne helt fint uten problemer. Er selger av reciver (i mitt tilfelle NetShop) pliktige til å erstatte subwooferen/subwooferne som reciveren trolig har tatt knekken på? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Loko Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Såfremt det ikke er brukerfeil eller uaktsomhet fra din side, så ja. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har koblet den til subwoofer utgangen på reciveren, og inn på "line in" på subwooferen, samt koblet til strøm. Kan ikke se noe uaktsomhet eller brukerfeil angående det. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå