Marianne89 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Får ikke koblet til mic for alt i verden! Har følgt bruksanvisningen til punkt å prikke, men funker fremdeles ikke. Prøver å synce, men dette vil den ikke. Den som kommer med den fantastiske løsning er jammen dagens reddende engel sltså! Håper på hjelp:) Lenke til kommentar
zyph Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Husker jeg hadde store problemer med dette selv, og et lite Google-søk avslører fort at jeg og deg ikke er de eneste. Prøv denne guiden: http://support.microsoft.com/kb/959936 Lenke til kommentar
Marianne89 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Husker jeg hadde store problemer med dette selv, og et lite Google-søk avslører fort at jeg og deg ikke er de eneste. Prøv denne guiden: http://support.microsoft.com/kb/959936 Funker fortsatt ikke:( Hver gang den begynner å blinke kjapt så blir lysa bare blå, også skrur den seg av. Lenke til kommentar
Marianne89 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Nå funker det:D Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noob!! Men enig at det er litt klønete.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noob!! Men enig at det er litt klønete.. Litt? Jeg ble så forbannet på de mikrofonene! Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Haha første gang jeg skulle prøve Lips hos meg, kom jeg hjem fra byen klokken 5 på natten, og vi skulle ha nachspiel og synge karoke. Ble lite karoke på det nachspielet det de idiotiske mikrofonene ikke ville på. Leste til og med manualen med et øye lukket (for å klare å fokusere). Dagen etterpå var det derimot ikke noe problem da jeg fant ut at alt ved å lese bruksanvisningen uten ølbriller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå