Beef Supreme Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Hjalp ikke med iwconfig, og funka ikke å koble til skjult nettverk, og det er ikke mulig å krysse av noe for hexadesimalt. iwlist scan gir fortsatt ingen resultater annet enn naboens nettverk i blandt. Nå er jeg på XP-partisjonen av laptoppen og siden jeg poster dette betyr det at jeg nødvendisgvis er på nettet Denne pcen, laptopen til kjæresten min og laptoppene til venninene hennes klarer fint å finne nettverket her. Alle pcene er med Vista (min med XP). Hvis jeg skal laste ned WICD må jeg vente til jeg er hjemme igjen så jeg kan koble til nettverk der. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg tror desverre ikke det vil være noen forskjell med en annen nettverkshånterer, som feks wicd. Problemet ligger mest sannsynlig i driveren. Men det var da en merkelig bug... Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ja jeg synes det er veldig rart. Har prøvd med to forskjellige drivere til nettverkskortet. Det ene har proprietary software som jeg kan installere offline, den andre er open source og må hentes online. Ingen av de funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå