Haventh Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei. Jeg har et irritabelt problem. Mitt nye headsett, Creative Headset HS-1000, som er et USB headsett sluttet plutselig å fungere. Fikk opp feilmelding at USB enheten ikke ble kjent igjen. Det fungerte altså noen uker før dette skjedde. Takker for alle svar. Endret 30. januar 2009 av Haventh Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ingen som har noen forslag? (bump) Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har du prøvd forskjellige USB-porter? Kan vere at den USB-porten du bruker er ødelagt. Du har ikke reinstallert windows så drivere/ SP2 mangler? Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har prøvd alle USB porter, samme feilmelding. Har sjekket de med usb penn og mp3 spilleren, de funker så det flyter. Nei, alle drivere er inne og jeg har hat sp3 en stund nå.. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Var merkeligt da:p Har du en annen maskin som du kan prøve å koble headsetet til? Eller drivere som hører til headsetet som ikke er skikkelig installert? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Høres ut som ødelagt ledning eller headset Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg testet headsettet på en annen maskin, samme feil der. Irriterende at slikt skjer med noe så nytt. Dette headsette må da tåle ekstremt lite, har ikke mistet det eller ingen ledninger på klem. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg testet headsettet på en annen maskin, samme feil der. Irriterende at slikt skjer med noe så nytt. Dette headsette må da tåle ekstremt lite, har ikke mistet det eller ingen ledninger på klem. Ikke kjekt når sånt skjer nei! Får sende det tilbake og kreve ett nytt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå