Aak1 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei, lenge siden sist. Jeg skal ta noen bilder av en magiker på fredag, jeg har noen ideer, men vil gjerne se om dere har noen morsomme ideer og tanker å bidra med. Ideene kan selvsagt også innebære etterarbeid. Bildene skal i utgangspunktet taes i studio, men drar gjerne ut. Jeg vil poste bildene her når de er tatt og redigert Imponer meg ^^ Endret 26. januar 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Storheter burde fotograferes nedenfra og oppover,det for og få fram autoriteten Lenke til kommentar
engekri Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Stikk inn på http://www.rubengazki.no/ Der er det en del meget bra foto som du kan hente inspirasjon fra. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Få ham til å gjøre et korttriks, kjør blits mot ansiktet og mot hendene som gjennomfører trikset. For eksempel ta bildet når hendene drar kortene uteover, og ta det nedenfra og opp. Det er det første som slår meg. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Lang lukkertid med lysmaling, kænskje? Dobbelt eksponering. Trippel? Osv.. Etterbehandling, dog gjennomført etterbehandling... Fantasien er din begrensning. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Stikk inn på http://www.rubengazki.no/ Der er det en del meget bra foto som du kan hente inspirasjon fra. Var mye kult her, takk! Lysmaling går ikke i studio, så det må vel gjøres ute. Kan sikkert bli meget kult med litt prøving og feiling. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Magikere pleier å foretrekke å bli kalt illusjonister, -de tryller ikke, men skaper en illusjon. Det kan i grunnen ganske nært beslektet med (mange typer) fotografering, bortsett fra det statiske i et foto. "Dobbelteksponering" kan være et virkemiddel. Når de trener bruker de mye tid i speilet, magikeren din har helt sikkert ideer selv, spør og oppmuntre det ... Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Bruker speilet selv, bra for å se om illusjonen funker Ellers har jeg ingen ideer.... ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå