MooseOnTheRun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan noen bekrefte/avkrefte at -Man kan bytte inn Resistance: FoM? -At gamestop tar inn amerikanske PS3-spill? 1)Ingen her kan vell avkrefte eller bekrefte at man kan bytte det inn der ved mindre man jobber der, MEN jeg byttet inn R:FOM og motorstorm der før jul uten problemer(mot guitar hero) så tror da det skal gå helt fint for deg nå også siden det ikke står at man ikke kan bytte inn det spillet i tilbudsavisen...Du kan jo også ringe ned og høre:) 2)Jeg spurte en som jobbet der om de tok i mot spill fra ut landet og det gjør de:) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Flott. Prøvde nemlig å få penger for noen amerkanske spill for leden. svaret jeg fikk var at nei, det gikk ikke.. :S Lenke til kommentar
Killaen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 De tar ikke imot amerikanske spill mot kontanter eller innbytte i de butikkene jeg har vært i. De gjorde dette riktignok tidligere. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 hvilke har du vært i? Lenke til kommentar
Killaen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Lagunen og Åsane i Bergen. De sluttet å ta imot amerikanske og asiatisk like før GTAIV-tilbudet. Det enkleste er kanskje å spørre når du bestiller Endret 29. januar 2009 av Killaen Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 det går jo ikke ann å kjøpe spill på play.com.. må endre til euro og da er ingen av spillene tilgjengelige Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvorfor kjøpe på Play.com? Det blir jo dyrere enn å kjøpe i Norge + at den kommer to uker senere. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 -Man kan bytte inn Resistance: FoM? Jeg bytta inn 8 spill (bl.a. The Darkness, Haze, Viking, og Resistance (1)) Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Går det an å ta med et spill hjemme ifra og finne et brukt billig spill på gamestop for så å levere inn begge to + 200kr? Hvor billig er de billigste spillene på gamestop sånn btw? (brukte) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg var der i dag, de hadde spill fra rundt 100kr og oppover. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg var der i dag, de hadde spill fra rundt 100kr og oppover. Kan du nevne hvilke spill som kostet 100,-? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Og det er mulig å levere inn to like spill, sant? Lenke til kommentar
Ramsey Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg var der i dag, de hadde spill fra rundt 100kr og oppover. Kan du nevne hvilke spill som kostet 100,-? Det er bare å gå og ta seg en titt, det. Har du kjappe fingre kan du browse bruktavdelingen på bare minutter! Fant f.eks tony hawk underground for 99,- og golden compass for 59,- Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kan du nevne hvilke spill som kostet 100,-? Det er forskjellig fra butikk til butikk, det var brukte spill så det varierer jo. Og det er mulig å levere inn to like spill, sant? Det er mulig Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Flott. Prøvde nemlig å få penger for noen amerkanske spill for leden. svaret jeg fikk var at nei, det gikk ikke.. :S Samme her, jeg prøvde å bytte inn et amerikansk spill hos Gamestop i Hegdehausveien i Oslo men fikk ikke gjort det. Det er riktignok en stund siden så kanskje de har endret praksis? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jeg har byttet spill fra VGP.CA siden PS3 release, helt til nå. Funker supert her. Endret 31. januar 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå