frostbitten Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hva er problemet med playtrade? Spillene er ikke helt nye, men det trenger de heller ikke være. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hva er problemet med playtrade? Spillene er ikke helt nye, men det trenger de heller ikke være. Aner ikke, men av en eller annen grunn liker jeg det bare ikke. Jaja, får se hva det blir til Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sendes playtrade-varer til norge da? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Playtrade-v8arer sendes til hele verden. Les FAQ. Bortsett fra kanskje litt lengre leveringstid blir ikke du som kunde å merke noen forskjell på å handle helt vanlig: Wherever you see PlayTrade items you can add these to your basket in the same way you add a Play.com item. Then you simply checkout as normal. Play.com handles all of the payment process on its secure servers and pays the seller directly, once your order has been posted. This ensures both a quick and easy checkout, and that all your payment details remain secure. Edit: Gikk litt fort i svingene tidligere. Can I have PlayTrade orders sent to me overseas? Many PlayTraders are able to dispatch items to European delivery addresses. To see which items can be delivered to addresses outside the UK click on the euro (€) symbol in the Shopping Basket. You will then be able to browse the site for internationally available items. Endret 27. januar 2009 av frostbitten Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har litt lyst til å bestille. Men må jeg ha med spillene når jeg forhåndsbstiller eller kan jeg forhåndsbestille i dag og bytte inn spillene 25. Feb? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Du leverer spillene nå. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Skal gjøre dette selv, venter på haze og beowulf fra play.com nå, til sammen ca. 200:) Så da blir det 400 for KL2 Special edition, mens jeg ellers ville betalt 650 eller hva nå det koommer til og koste for den vanlige versonen på spaceworld Lurer på hva special edition er, tror ikke det er demo greier, men vil absolut tippe på tin case edition. Håper det er no litt spenstig greier da:) Legger med et bilde jeg... EDIT: fant et bilde til av en tin boks verson... Endret 27. januar 2009 av andy24 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva menes med "2k8 games or older"? sånn NHL NHF NFB osv? Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Skal gjøre dette selv, venter på haze og beowulf fra play.com nå, til sammen ca. 200:) Så da blir det 400 for KL2 Special edition, mens jeg ellers ville betalt 650 eller hva nå det koommer til og koste for den vanlige versonen på spaceworld Lurer på hva special edition er, tror ikke det er demo greier, men vil absolut tippe på tin case edition. Håper det er no litt spenstig greier da:) Legger med et bilde jeg... EDIT: fant et bilde til av en tin boks verson... Kommer jo med fortollings gebyr da på noen hundre... Pluss at da vil spillet bli liggende hos tollerne ei uke eller noe sånt... Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kommer jo med fortollings gebyr da på noen hundre... Pluss at da vil spillet bli liggende hos tollerne ei uke eller noe sånt... ? Man trenger ikke fortolle noe man kjøper i en norsk butikk. Eller er det noe jeg har misforstått her nå? Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kommer jo med fortollings gebyr da på noen hundre... Pluss at da vil spillet bli liggende hos tollerne ei uke eller noe sånt... ? Man trenger ikke fortolle noe man kjøper i en norsk butikk. Eller er det noe jeg har misforstått her nå? Play.com er engelsk. MEN du slipper unna frakt da hehe Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gjorde det tidligere i dag (mot Skate og GT5:Prolouge), angrer ikke et sekund! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vanligvis så er jo Ressistance en ekskludert tittel, men den står ikke på lista nå. Så jeg kan bytte inn to R:FoM? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kommer jo med fortollings gebyr da på noen hundre... Pluss at da vil spillet bli liggende hos tollerne ei uke eller noe sånt... ? Man trenger ikke fortolle noe man kjøper i en norsk butikk. Eller er det noe jeg har misforstått her nå? Play.com er engelsk. MEN du slipper unna frakt da hehe Kjøpte han ikke Haze og Beowulf derfra til omtrent 100 kroner per stykk? Det er ingen fortolling på varer under 200 kr. Jeg trodde da at han kjøpte de to spillene derfra for å så bytte de inn mot KZ2 hos Gamestop. Det er jo det han skriver. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Kommer jo med fortollings gebyr da på noen hundre... Pluss at da vil spillet bli liggende hos tollerne ei uke eller noe sånt... ? Man trenger ikke fortolle noe man kjøper i en norsk butikk. Eller er det noe jeg har misforstått her nå? Play.com er engelsk. MEN du slipper unna frakt da hehe Kjøpte han ikke Haze og Beowulf derfra til omtrent 100 kroner per stykk? Det er ingen fortolling på varer under 200 kr. Jeg trodde da at han kjøpte de to spillene derfra for å så bytte de inn mot KZ2 hos Gamestop. Det er jo det han skriver. Sorry! Misforsto litt der ja ;P hehe Edit: Skal gjøre den samme dealen eg å ! Skal til haugesund i neste uke ! :D:D Endret 28. januar 2009 av alfarnes89 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan noen bekrefte/avkrefte at -Man kan bytte inn Resistance: FoM? -At gamestop tar inn amerikanske PS3-spill? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gamestop/Ebgames tar inn amerikanske spill R:FoM aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Når man forhåndsbestiller hos Gamestop, er det slik at man må i butikk på releasedagen for å hente det? Eller sender de det i posten? Hadde vært genialt å få det en dag eller to for opprinnelig release! Det er derfor jeg vurderer å bestille fra et annet sted, selv om det kan koste litt mer da. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 må nok hente i butikk ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå