pcpcpc Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Ok! Tror jeg sparer en del til da. Har også planer om å få meg et zoom-objektiv. Har sett at Japan Photo har et Tamron 55-200mm til kun 799,-. Er dette skikkelig dårlig siden det er så billig? Ser også at jeg kan få et originalt Canon 75-300mm til en tusenlapp mer. Verdt å spare opp til den? BTW: Har disse AF? Tror nok jeg må ha det... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ville ikke kjøpt en telezoom som ligger under Canon EF-S 55-250m f4-5.6 IS i kvalitet. Koster deg 2500,-. På slike brennvidder er det bortimot avhengig av optisk bildestabilisator, da små rystelser virker mer inn. Denne tele-zoomen blir nok min i løpet av et par måneder med sparing. Endret 26. januar 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du trenger ikke å bekymre deg om AF. Det har disse. 55-200mm er billig og har en middelmodig ytesle. Men gode telezoomer koster gjern mye mye mer. Det best alternativet for de som har lite budsjett, er Canons EF-S 55-250mm med IS. Selv om enkelte kanksje ikke synes 2 og et halv tusen er rimelig ... Tom Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Du trenger ikke å bekymre deg om AF. Det har disse. 55-200mm er billig og har en middelmodig ytesle. Men gode telezoomer koster gjern mye mye mer. Det best alternativet for de som har lite budsjett, er Canons EF-S 55-250mm med IS. Selv om enkelte kanksje ikke synes 2 og et halv tusen er rimelig ... Tom Da tror jeg at jeg sparer til den også! Hva skulle man gjort uten dere eksperter? Takker og bukker for alle svar. Angir nå tråden som "Løst". MVH pcpcpc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå