Potetåker123 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Takker for gode råd. Jeg har en haug med slike dummies bøker, altså HTML/CSS/PHP 5/PHP og MySQL/C++/Visual Basic.. Med flere.. Noen av de jeg bør starte med? Eller anbefales det andre bøker? Norsk gjør ingenting.. :!: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ville startet med HTML/CSS, siden det er enklest. Det er det første man lærer i feks IT-grunnkurs (en slags introduksjon til programmering) på NTNU også. Lenke til kommentar
PSycHOerlENd Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) 14-åring svarer i emne Du bør kunne: JavaScript PHP CSS HTML Jeg har nå lært meg en god del programmering og ditt og datt. Jeg begynte så smått med Flash, ActionScript 2.0 for ca. 9 måneder siden; Jeg ville lage spill! Syntaxen er nesten helt lik som JavaScript, fordi ECMAScript lagde begge språkene. For noen uker/måned siden begynte jeg med JavaScript, PHP etc. og det gikk virkelig lett å lære det når jeg kunne ActionScript fra før! TILFØYNING: HTML og CSS er vel ikke programmerings språk; det er JavaScript og PHP. Endret 27. februar 2010 av PSycHOerlENd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå