petter268 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg skal ta den i morgen, har tatt tester på prøve.no. Klarte meg med 3 feil. Blir det skilt prøve? Husker dere noen spm? Del her, takk. Endret 26. januar 2009 av petter268 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Prøve.no er veldig enkle. Teoritentamen.no er den som minner mest om den ekte prøven, men koster 30kr for 24t.. Tok den på prøve.no jeg også til å begynne med, klarte den lett. Gikk over til den på Teoritentamen.no og klarte nesten halvparten av spørsmåla første gang. Er egentlig bare logikk det handler om. Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Nå skal ikke jeg ha billappen, men MOPEDlappen. Den siden du sa, er til bil.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Rart at jeg tok den på mopedlappen da? Og jeg ser enda muligheten til å ta mopedprøven.. * A * B [NY!] * C (bruk kart og veiliste fra 2007)[NY!] * D (bruk kart og veiliste fra 2007)[NY!] * CE (bruk kart og veiliste fra 2007)[NY!] * C1 [NY!] (1 korrekt svar) * D1 [NY!] (1 korrekt svar) * S * M * T * B_English (Class B tests in English) Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg vil anbefale www.teoritentamen.no og www.teoriprover.no De to jeg brukte når jeg øvde til teoriprøven på lettsykkel. Ellers så lønner det seg å lese boka et par ganger, det holder egentlig xD Lenke til kommentar
steini777 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg vil ikke anbefale www.teoriprover.no De har elendige spørsmål med elendige svar, og er dessuten er de uaktuelle til prøven du får hos biltilsynet. Prove.no og teoritentamen.no er gode sider! Fikk lappen idag og hadde 1 feil =) Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Han spurte for flere måneder siden. Står jo i første post at han skal ta den neste dag.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Til dere som bruker sidene. ikke stol blindt på det. da forventer du de spørsmålene og det er ikke bra. Les heller boka sklikkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå