misvan Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Heisann. Har nettopp installert windows 7 (64-bit) på stasjonæren min, men den fant ingen nettverkskort drivere. Har et IP35 hovedkort med innebygd "Marvell gigabit lan" kort... har prøvd å laste ned fra Abit sin hjemmeside, men da får jeg opp melding om at driveren ikke er for 64-bit windows, noe Abit sier den er... har og prøvd å laste ned fra Marvell men fikk opp samme feilmeldingen:-\ Noen som har tips eller løsning på problemet? Takk på forhånd:) Misvan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Windows 7 er enda et beta OS, så en kan ikke forevnte at driverstøtten er verdens beste. Du kan eventuelt prøve driverene for Vista 64bit Lenke til kommentar
misvan Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Windows 7 er enda et beta OS, så en kan ikke forevnte at driverstøtten er verdens beste.Du kan eventuelt prøve driverene for Vista 64bit Er klar over det, men er vista 64 drivere jeg allerede har psøvd:-\ hadde xp før installasjonen, kanskje det hadde vert en fordel å oppgradert rett fra vista, får en ikke da drivere osv fra vista overført til 7? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har du prøvd å innstallere driver i kompabilitetsmodus med vista? Lenke til kommentar
misvan Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Har du prøvd å innstallere driver i kompabilitetsmodus med vista? Hva menes med det? installere drivere på vista først for så å uppdatere vista til windows 7? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Høyreklikk på exefila - properties - kompability, tror jeg det var. Har ikke w7 innstallert akkurat nå, så jeg får ikke sjekket om det stemmer. Men prøv dette. Lenke til kommentar
misvan Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Høyreklikk på exefila - properties - kompability, tror jeg det var. Har ikke w7 innstallert akkurat nå, så jeg får ikke sjekket om det stemmer. Men prøv dette. funka som bare det:D tusen takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå