mbskywalker Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 det kjedligste må være å være vaskedame... Vaskedamene som holder til på elektro avdelingen på Åssiden VGS er kule!! Kan prate med dem om alt. Hehe, dem liker også å baksnakke alle de dustete lærerene som er på skolen. Stå på! PS: Sitte ute, ta en røyk i friminuttene og snakke med vaskedamene er noe av det jeg kommer til å savne mest tror jeg når jeg slutter. vaskemennene på den gamle skolen min var jævla kule, de så på slåsskamper og sa ifra når det kom lærere. de ga oss kopier av nøklene på skolen, og de hata rektor og de andre lærerne akkuratt som oss.. vis de kjeda seg satte de i gang brannalarmen. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Tja, kjedeligste...? Vet ikke, men værste vet jeg. Jeg så en dyr på lokalsendinga på TV som måtte springe rundt å samle dritt ... ja, dritt, fra kuene før det landa på marka... Dritjobb.. - - - vaskemennene på den gamle skolen min var fordømte kule, de så på slåsskamper og sa ifra når det kom lærere. de ga oss kopier av nøklene på skolen, og de hata rektor og de andre lærerne akkuratt som oss.. vis de kjeda seg satte de i gang brannalarmen. Det var polakker? Jorbærplukkere på ferie? Tannkost-båtdekksskurere på retreat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå