zn00ker Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 det kjedligste må være å være vaskedame... Vaskedamene som holder til på elektro avdelingen på Åssiden VGS er kule!! Kan prate med dem om alt. Hehe, dem liker også å baksnakke alle de dustete lærerene som er på skolen. Stå på! PS: Sitte ute, ta en røyk i friminuttene og snakke med vaskedamene er noe av det jeg kommer til å savne mest tror jeg når jeg slutter. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Verdens verste jobb finner du i dette firmaet Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Neida. Syns Rimi er verre jeg. Liker ikke så veldig godt varene de har på rimi så jeg ville heller jobbet på kiwi hvis det var det om å gjør! edit:stavefeil Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg skal jobbe på Norpapp i sommer jeg og det er en drittjobb. Spess hvis jeg skal stå ved samlebåndet og bunte. Men man tjener jo penger på det. 105kr i mitt tilfelle timen og det er jo endel. Og når man jobber ifra 645 til 1510 så har man masse tid igjen av dagen også. Tid som de fleste andre har sløst vekk i ferien. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Ei jente i gamle klassen min fra ungdomsskolen, droppa ut av skolen dette året. Nå er hun tilbake på ungdomsskolen, som vaskedame! Vasker ganger og klasserom foran alle de som gikk under henne i fjor. Det er den verste jobben ever!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg får lyst og skyte telefonselgere. Sende en gang en melding om at jeg ville se litt på et eller annet mobil kontant oplegg. Ble sener oppringt av en fyr som det hørtes ut som skulle dø hvis han ikke fikk solgt det produktet. jeg prøvde mange ganger og si at jeg ikke var så veldig intresert i det tilbuted for jeg hadde funnet noe annet, men nei da han skulle ikke gi seg. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 hva med dykker (slike som dykker ute i nordsjøen for å hjepe borrene) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 det kjedligste må være å være vaskedame... Vaskedamene som holder til på elektro avdelingen på Åssiden VGS er kule!! Kan prate med dem om alt. Hehe, dem liker også å baksnakke alle de dustete lærerene som er på skolen. Stå på! PS: Sitte ute, ta en røyk i friminuttene og snakke med vaskedamene er noe av det jeg kommer til å savne mest tror jeg når jeg slutter. Vaskedamer ruler hardt! ikke det at de røyker da... Men uannsett, vaskedamer er kongelige! (dronninglige?) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Alt som har med kundebehandling er ett rent helvete for en med "a brain the size of a planet"... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Å jobbe på bingoen.... Ser for meg hvor spennende den jobben er....olganiååågsekstiii.....bingoo.....femmern....... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hva med dykker (slike som dykker ute i nordsjøen for å hjepe borrene) Hallo der :o Nordsjø-dykking er vel det mest spennende man kan foreta seg. Det er selvfølgelig dødperioder nå og da, trykktank og litt venting. Men alt i alt en drømmejobb. Vannvittig godt betalt, og masse ferie Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg ville aldri sagt at noe med dykking er kjedelig. Krevende yrke pluss at det er satans så kult å spane under overflaten. Vi skulle hatt dass vakter her i norge Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Værste jobben er vel de jeg ser på morran på vei til jobb... Er slitne folk som går rundt i gatene med en stokk og plukker søppel... Eller "vaskedame" på utesteder... Ei veninne av meg vasker på to utesteder... Dritt i pisserenna og bak dører. spy her og der... Mhm... --- og jeg som har lunsj nå... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg ville aldri sagt at noe med dykking er kjedelig. Krevende yrke pluss at det er satans så kult å spane under overflaten. Vi skulle hatt dass vakter her i norge Er da dassvakter noen steder.Jævlig kjedelig jobb forresten. som han på Oslos, som sitter bak i buret sitt og gjør ingenting. man betaler til en automat, men han må sitte og følge med. jaja Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Telefonselgere er morsomme! Finnes ikke noe bedre og ha det morsomt med dem. Jeg pleier og legge telefonen ifra meg og se på tv jeg. Setter på høytaleren da. Men det er sjelden de vil snakke med meg da. Men når han ikke er hjemme så kan jeg hr det gøy =D Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Sitte i kassa på rimi... eller kiwi.. eller rema1000..eller hmm.. mega.. osv Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 å stå i en silo og lempe flere tonn med kufòr om dagen mens du kjenner maursyra griller nese-emfysem, dette er min jobb...kjempemorro!! (NOT) Lenke til kommentar
Fry Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Ei jente i gamle klassen min fra ungdomsskolen, droppa ut av skolen dette året. Nå er hun tilbake på ungdomsskolen, som vaskedame! Vasker ganger og klasserom foran alle de som gikk under henne i fjor. Det er den verste jobben ever!! det må være det kipeste ja!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå