Gå til innhold

Enonata sitt fotogalleri

Enonata

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ei amatørfotograf på 25 år.

En av mine hobbyer er å knipse bilder av alt mulig, men det blir mest bilder av hunden min.

Frem til nå har jeg tatt bilder med speilrefleks kamera til min samboer, Sony A100.

Men aldri satt meg inn i det så har blitt mest bilder på auto.

Nå har jeg endelig fått eget speilrefleks kamera, Canon Eos 450D.

Tar gjerne imot tilbake meldinger på bildene mine og masse tips!

Endret av Enonata
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,og velkommen til forumet,og gratulerer med at du gikk å kjøpte deg nytt kamera . :thumbup: Vet ikke helt hvor jeg skal begynne,men et sted:kit objektiv?.Og så lurer jeg på hva du bruker for å redigere bildene dine ,de ser i og for seg skarpe og fine ut(at hunden blir uskarp når den løper gir bare et inntrykk av bevegelse,og det er ok),men bildene er litt overeksponert,ikke utbrente,men litt for lys snø og himmel,noe som burde være greit å justere ned.Ellers ser både vinkler og utsnitt stort sett greie ut,og du kommer sikkert til å ta mange fine bilder av hunden din i framtiden.Lykke til ,og legg gjerne inn fler. :DSynes forreste at du bør ta bilder av andre ting og ,siden bildet av treet absolutt har et bra utsnitt .

Endret av Rodswinger
Lenke til kommentar

Takker så mye for kommentar, veldig glad for det! :new_woot: Er slikt lærer av.

Helt standard, det som var med kamera når kjøpte det: 18-55.

Har veldig lyst på flere linser, men det må vente til neste lønning.

Jeg har ikke brukt noe til å redigere bildene, eneste jeg har gjort er å forminske dem slik at jeg fikk lastet dem opp her.

Det at de blir litt lyse er nok at jeg ikke har funnet riktig innstilling, titter rundt her inne og prøver å få litt tips til hvordan jeg kan få det til bedre.

Det kan fort bli litt for mange bilder av pelsdotten, også mye bilder av biler(da jeg er bilgal til 1000). Men spesielt hunden da hun støtt og stadig vimser rundt bena mine. :roll:

Men liker og ta bilder av annet også, men mangler litt fantasi og evne til å se "bilder" når jeg er ute på tur med kamera dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...