AniMaX Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei! Jeg prøvde meg på en tidlig beta versjon av windows 7 og operativ systemet var ikke kompatibelt med mitt hovedkort, for å si det på en annen måte internett funka ikke pga ingen støtte for mitt nett driver. Noen som vet om dette har endret seg i nyere versjoner/updates? Takker Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Var det 64-bit? Styr unna 64-bit. Når det kommer til lyd kan du kanskje laste ned driver for Vista. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg regner med at du snakker om driver til nettverkskort. Dette er ikke noe problem. Mulig at Microsoft har lagt til flere drivere. Bare prøv å innstallere å se deretter om Windows 7 har driver. Dersom dette ikke er tilfellet kan du bare søke litt rundt på nettet, får å finne en annen driver, som kanskje virke. Kan anbefale www.driverguide.com, og ikke minst er det lurt å sjekke hjemmesiden til ASUS, her. Selv om ingen drivere er spesifikt for Windows 7, last ned de som er beregnet på Windows Vista, og kanskje er de kompatible. Lykke til! Lenke til kommentar
AniMaX Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Takker, men jeg synest det er ganske rart at mine drivere som er vista kompatible ikke funker.... Men wish me luck for håpe det funker denne gangen. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det synes jeg også høres rart ut. Dersom det ikke funker denne gangen, er det jo ikke noe i veien for å prøve drivere til Windows XP, eller som nevnt laste ned drivere fra andre steder på nettet. Har du ikke et annet nettverkskort du kan sette i datamaskinen? Evt. benytte en trådløs WIFI-dongle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå