oslo121 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 jeg har lånt en ps3 siden den andre er på rep/sjekk. så da begynte jeg på en ny bruker når jeg skulle starte å spille, mens jeg har spilt kom jeg på den opprinnelige onlinebrukeren min. derfor vil jeg kopiere saved games over til den brukeren, men det står at den er låst. hvorfor???? går det ikke ann å kopiere?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har du savegamene på en minnebrikke? Eller hvor er de? Hvis de er på den gamle playstationen uten at du har kopiert dem får du dem ikke tilbake. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 nei savegamene er på den jeg låner, men jeg får ikke logga inn med den onlinebrukeren jeg har på den andre ps3n, så jeg lagde en ny bruker på låne ps3n ( så da har jeg 2 brukere på den låne ps3n altså!!! ) ikke værre en at jeg skal ha savegamen over fra den ene til den andre på samme maskin. skjønner??? og da står det at det ikke går ann å kopiere fordi den er låst!!! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er noen spill som er låste. Tror at det er Guitar Hero spillene og noen til som er låste. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 så det er ikke noen måte å låse de opp i det hele tatt?? det som er spørsmålet her Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tviler sterkt på det, da skal du ha innbyrdes viten om hvordan save'n er bygd opp og ha programmer til å endre på den. Bare glem det, start på nytt og lev med det, no can do. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hvilket spill er det det er snakk om? Skal formatere min nå og får ikke kopiert over Guitar hero og Skate 2 savene... Men er mest redd for at jeg må begynne på nytt på cod4 online! Endret 27. januar 2009 av andy24 Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 snakk om skate 2 her Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 de har sikkert gjort så man ikke kan kopiere save games, for da kan man heller ikke laste ned save games fra nettet som har unlocket alt... Og dette gjør så folk som ikke gidder og spille gjennom spillet, men har lyst på alt mulig MÅ kjøpe DLC på PS store som gjør at alt blir unlocket... Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 ja jeg skjønner den godt igrunn, men kjipt når jeg ikke har tenkt å jukse heller. får tilbake min ps3 om et par uker fra rep så hadde jo vært greit å fått saeved games over. men men. takk til de med kloke svar Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 enig med deg! uansett så burde det jo være lov å "jukse" på den måten uten og måtte betale penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå