Gå til innhold

Radeon 9800 PRO hvilke merke?


Anbefalte innlegg

Nå er det rundt 6 dager til de første Radeon 9800 pro kortene annkomemr butikkhyllene.

Jeg skal så visst ha meg ett, men jeg bare lurer på om det er noe som vet om det er noe spesielle merker som skiller seg utifra andre... og jeg har ingen planer om å overklokke sånn som det er sagt :p

 

Fremdeles ingen ord om en 256 mb versjon?

 

Det billigste jeg har sett Radeon 9800 pro sålangt er vel rundt 4200 kr, men om det er andre som har sett den billigere så fyr på en link :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke løp og kjøp. Vent gjerne en uke så kan du jo sjekke med andre om det var problemer med den første batchen...

 

Etter en ukes tid tipper jeg vi allerede vet hvilket merke det er verdt å satse pengene våre på :D

 

Jeg venter spent på nvidia sin lansering for å kjøpe ati :D

Lenke til kommentar
Ville ha valgt Hercules som jeg har sett overklokka til 460/730 :o hos vr-zone.

 

 

As Radeon 9800 Pro comes with a higher core and memory clock at 380/340Mhz as well as new architectural enhancements like SMARTSHADER 2.1, SMOOTHVISION 2.1 and HYPER Z III+, therefore the performance of Hercules 3DProphet Radeon 9800 Pro card is certainly top notch and even its precedent 3DProphet Radeon 9700 Pro couldn't come close enough. Most importantly

 

 

Står bare 380/340 her...trodde de var "ferdig" klokka :shrug: :-?

Lenke til kommentar

Kan jo være en idé å tenke litt bundle også... med Hercules 9700pro fikk jeg med Morrowind. Hvis bundlen inneholder et spill eller annet du uannsett kommer til å kjøpe, kan det være verdt en ekstra hundrelapp eller to. Som oftest er det jo også bare bundlen som skiller kortene fra hverandrem siden ATI lager alle sammen.

 

Noen spesiell grunn til at du etterlyser 256 MB? Hører stadig vekk folk si at 128MB er overkill...

Lenke til kommentar

Vel...du får jo GeforceMX kort med 128 mb ram...hadde bare vert litt gøy om Radeon 9800 pro hadde tatt steget videre.... men 128 mb funker sikkert helt rått

 

 

Sitter nå med en 900 mhz athlon pc med 550 mb sdram og Riva tnt2 ultra skjerm kort (32mb sd ram) 30,7 GB hdd og 19" LG 99G crt skjerm :lol:

 

Skal oppgradere til Xp3000+ (som allerede er bestillt)

Asus A7N8X Deluxe

Segate Barracuda 120 gb 8 mb cache

2x512 mb TwinMOS pc3200 ram

Radeon 9800 pro

Formac Gallery 2010 (20,1" super lcd-skjerm til 13600 kr) (www.formac.com)

 

Kommer til å bli dødsfett :D

Lenke til kommentar
Vel...du får jo GeforceMX koer med 128 mb ram...hadde bare vert litt gøy om DRadeon 9800 pro hadde tatt steget videre.... men 128 mb funker sikkert helt rått

 

 

Sitter nå med en 900 mhz athlon pc med 550 mb sdram og Riva tnt2 ultra skjerm kort (32mb sd ram)  30,7 GB hdd og 19" LG 99G crt skjerm  :lol:  

 

Skal oppgradere til Xp3000+ (som allerede er bestillt)

Asus A7N8X Deluxe  

Segate Barracuda 120 gb 8 mb cache

2x512 mb TwinMOS pc3200 ram

Radeon 9800 pro

Formac Gallery 2010 (20,1" super lcd-skjerm til 13600 kr) (www.formac.com)

 

Kommer til å bli dødsfett  :D

 

kommer til å bli dyr morro for deg i 2 år :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...