Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så jeg har med andre ord dagen på meg til å skaffe penger på kontoen min også? :)

Tilbudene gjelder den timen det er annonsert =)

Jo, men la oss si at jeg legger inn et kjøp på noe jeg vet jeg ikke har nok penger på brukskontoen til. Det blir ikke trukket før senere?

Lenke til kommentar
Så jeg har med andre ord dagen på meg til å skaffe penger på kontoen min også? :)

Jo, men la oss si at jeg legger inn et kjøp på noe jeg vet jeg ikke har nok penger på brukskontoen til. Det blir ikke trukket før senere?

Alt som samles i "TIMESALG" blir sendt i oppkrav. Vi har ikke mulighet til å binde dette opp i mot noe kredittkort når vi samstiller ordre på slutten av dagen. Beklager.

Bestillinger lagt med VISA / MasterCard vil ikke bli samstilt, men sendt ut forløpende. Vi kan ikke legge til varer i ordre med kredittkortbetaling.

Endret av Stian_Netshop
Lenke til kommentar

Blir sendt i oppkrav så du har en stund på deg :)

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Er det mulig å hente ting fra timessalget i hentebuene?

Ja, det er mulig =)

Send oss en mail etter første ordre med ordrenummer eller skriv:

"TIMESALG! - SKAL HENTES" i referansefeltet =)

Generelt for alle: Desto mer info dere skriver / gir oss, desto enklere blir arbeidet vårt i etterkant =)

Endret av Stian_Netshop
Lenke til kommentar

Så lenge det er snakk om å sende det i oppkrav (som er resultatet av å bruke fremgangsmåten for å slå sammen ordrer - så har du nok en 3-4 dager før pakken kommer til postkontoret. Og så har du vel noen dager etter det før pakken går i retur (gjelder 2 uker for oppkrav også?)

.. men, kanskje greit å vite at du har penger før du bruker dei ;)

Lenke til kommentar

Dette virker veldig uklart for mange; så jeg skal prøve å oppklare litt:

Det at dere velger hentebu er kun for å åpne for mulighet for å samle ordrene (husk også TIMESALG i kommentarfelt) om dere bestiller mer enn en gang iløpet av dagen. Som Stian sier så kan dere velge å skrive TIMESALG - SKAL HENTES i kommentarfeltet om dere ønsker å hente varene.

Og som LockBreaker sier, de merket med Servicepakke blir plukket og sendt ut automagisk.

Lenke til kommentar
Ah, ok. Jeg ønsker dog bare å bestille musa og tastaturet, så da har jeg vel gjort det riktig? Skal vente 20 min til jeg bestiller for å sjekke om det kommer fler tilbud (Det er vel til kl 11 kampanjen går?).
Du kan bestille nå, og bestille på nytt om to timer f.eks. Ordrene samlet, og du betaler (såvidt jeg forsto) bare frakt for en ordre.

Hele kampanjen varer fra 10-22, men akkurat de tilbudene du ønsker varer fra 10-11 ja. :)
Såvidt jeg skjønte på Stian så bytter de ut alle tilbudene hver time, ikke slik som forrige gang hvor de kjørte noen om igjen - blir spennende.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

nye tilbud hver time fram til 10 i kveld, men prisene hver time gjelder bare den timen. venter du til etter 11, blir det normalpriser på tastaturet og musa. det som er hele poenget med hentebusaken, da bestilller du varer flere ganger og det settes manuelt sammen til én ordre, legges til porto og SENDES I OPPKRAV(!!!!!!) av netshop i etterkant. å bestille via hentebu med timesalg notis vil altså IKKE si at det kommer i hentebu, og det sendes i oppkrav, så samme om du bor i finnmark

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Bah, dilemma :S Bor langt unna Oslo-området, så hentebu blir ikke noe for meg. Så da får jeg vel bestille disse to nå, og håpe at det ikke kommer et enda bedre tilbud rett etterpå. Skulle ønske posten ikke tok så sykt mye betalt for frakt.
Som jeg sa så samler de ordrene, og du blir bare trekt for frakt for en av ordrene - ikke alle!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...