Ourasi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei, ønsker tilbud på disse varene: Cooler Master Cosmos S Produktnr.: 31350 MIST radiator Extreme 3x120 Produktnr.: 32942 Papst vifte 4412F2GML 120mm Produktnr.: 19825 Min tur til å være heldig denne gangen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Masse masse lagring og serverkabinetter! Gogogo! Med serverkabinetter tenker jeg på f.eks Lian Li Cube, Yeong Yang Cube, Cooler Master STC-101 o.l. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hadde vært interessant med et godt tilbud på en liten SSD til HTPC bruk 32GiB f.eks Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 WheelMan, husk å spør etter den receiveren din da. Dersom du ikke allerede har gjort det da... Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Så det er slik at kun de som kan hente på hentebu får handle på salget? Eller er det slik at andre må betale porto en gang i timen ca? Satser på mediesenter-godsaker jeg Heisann. Nei, slik er det ikke, og jeg skal oppdatere min post med "bedre" info. Dette er kun valget du må gjøre når du legger ordre. Så vil vi evt. sammstille alle ordre du har lagt på slutten av dagen, og sende dette til deg i "1" pakke, slik at du slipper flere frakter om du bestiller flere ganger igjennom dagen =) Håper det forklarte litt bedre. =) HoiHoi Stian - NetShop Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg ønsker meg tilbud på Lian Li Desktop/HTPC PCC32B ATX Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvor blir det av timessalget? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Da er vi igang 10-11 Razer Krait 1600dpi Denne prisgunstige musen fra Razer har alle egenskaper en kvalitetsmus for gamers skal ha. Programmerbare taster, On-The-Fly Sensitivity justering, Teflonføtter, anti-gli sidegrep, ergonomisk design og masse mer. før: 295,-inkl. mva 195,- PC8BSCANDV3 Miditower, Sort PC7BSCAND var en megasuksess fra første dag og hadde en unik kombinasjon av brukervennlighet, design og finish. På nye PC8BSCAND har vi derfor bare gjort en par endringer. Frontgrillen er modernisert og føttene er nå av samme vibrasjonsisolerende type som benyttes på de mer eksklusive Lian Li kabinettene. før: 1149,-inkl. mva 895,- Støysvak vifte fra MIST Kvalitetsvifte tilvirket av klarplast. Lavt støynivå, montert i kabinettet vil man knapt høre den. 120x120mm og kun 16,5 desibel før: 89,-inkl. mva 40,- Sunbeam 20-in-1 Superior Panel 20-in-1 Superior Panel kan lyde som en munnfull, men mange mener Sunbeam har sine ord i behold i den påstanden, for hva gjelder multifunksjonspanel er Sunbeam her med og setter en ny standard. før: 445,-inkl. mva 295,- Vanntett action kamera Action kamera for kitere, snowboardere, bikere og alle andre som har lyst til og filme fra vinkler litt utenom det vanlige. Ta opp film når du ligger i carvingflyt nedover slalombakken eller fra ditt fallskjermhopp, når du spiller paintball, når du "letter" fra vannet med kiten eller når du tar storlaksen! Robust handsfree-kamera som håndterer støv, støt og tåler dybder ned til 3 meter! Lett å redigere! Lett å legge ut på internett! digital film i 640 x 480 VGA med 30 bilder pr. sekund. Kameraet har flere muligheter for å feste det til hjelm, støvel, arm, sykkel, bil m.m. Alt for at du SKAL få med deg action og det skjer fra hvilken vinkel du vil. Varsling for lavt batteri og strømsparefunksjon. Filmen lagres på SD minnebrikke for best opptak og lagring i bevegelse. Sett i en 2GB minnebrikke og du kan filme non-stop action i 60min. før: 1195,-inkl. mva 895,- Kjøleskap, 230V/DC12V, "Pepsi Max" Flott bruskjøleskap formet som en Pepsi Max boks. 6 Liter volum, Plass til 8 brusbokser. 12v/220v, kan brukes til å varme inholdet også. før: 695,-inkl. mva 395,- 12.1" PB Easynote BG45U-024 Packard Bell Easynote BG45U-024 Intel C2D 2330 prosessor, liten 12,1" skjerm, 1GB minne, stor 160GB Harddisk, WLAN og Microsoft Vista Home Premium. før: 3995,-inkl. mva 3750,- iPod Shuffle 2GB MP3 spiller Apple iPod Shuffle 2GB er den perfekte MP3 spiller å ta med på treningsturen. Ta med musikken ut i denne lille iPod Shuffle som du enkelt fester til tøyet. "GB mine gir plass til mange sanger. før: 550,-inkl. mva 450,- Gudegitt Tastatur fra MIST Nydelig og stilrent kvalitetstastatur. MIST Oghma er meget behagelig å skrive med og vil bli høyt elsket av sekretærer såvel som gamere. Høy konefaktor gjør den til et naturlig førstevalg for HTPCen i stua. før: 295,-inkl. mva 195,- AMD Phenom 9650 2,3 Ghz BOXED CPU på 2,3Ghz leveres med vifte. Passer til hovedkort med Socket AM2+ før: 1295,-inkl. mva 995,- Endret 27. januar 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Så det er slik at kun de som kan hente på hentebu får handle på salget? Eller er det slik at andre må betale porto en gang i timen ca? Satser på mediesenter-godsaker jeg Heisann. Nei, slik er det ikke, og jeg skal oppdatere min post med "bedre" info. Dette er kun valget du må gjøre når du legger ordre. Så vil vi evt. sammstille alle ordre du har lagt på slutten av dagen, og sende dette til deg i "1" pakke, slik at du slipper flere frakter om du bestiller flere ganger igjennom dagen =) Håper det forklarte litt bedre. =) HoiHoi Stian - NetShop Så jeg har med andre ord dagen på meg til å skaffe penger på kontoen min også? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) [10-11] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Razer Krait 1600dpi Denne prisgunstige musen fra Razer har alle egenskaper en kvalitetsmus for gamers skal ha. Programmerbare taster, On-The-Fly Sensitivity justering, Teflonføtter, anti-gli sidegrep, ergonomisk design og masse mer. før: 295,-inkl. mva 195,- PC8BSCANDV3 Miditower, Sort PC7BSCAND var en megasuksess fra første dag og hadde en unik kombinasjon av brukervennlighet, design og finish. På nye PC8BSCAND har vi derfor bare gjort en par endringer. Frontgrillen er modernisert og føttene er nå av samme vibrasjonsisolerende type som benyttes på de mer eksklusive Lian Li kabinettene. før: 1149,-inkl. mva 895,- Støysvak vifte fra MIST Kvalitetsvifte tilvirket av klarplast. Lavt støynivå, montert i kabinettet vil man knapt høre den. 120x120mm og kun 16,5 desibel før: 89,-inkl. mva 40,- Sunbeam 20-in-1 Superior Panel 20-in-1 Superior Panel kan lyde som en munnfull, men mange mener Sunbeam har sine ord i behold i den påstanden, for hva gjelder multifunksjonspanel er Sunbeam her med og setter en ny standard. før: 445,-inkl. mva 295,- Vanntett action kamera Action kamera for kitere, snowboardere, bikere og alle andre som har lyst til og filme fra vinkler litt utenom det vanlige. Ta opp film når du ligger i carvingflyt nedover slalombakken eller fra ditt fallskjermhopp, når du spiller paintball, når du "letter" fra vannet med kiten eller når du tar storlaksen! Robust handsfree-kamera som håndterer støv, støt og tåler dybder ned til 3 meter! Lett å redigere! Lett å legge ut på internett! digital film i 640 x 480 VGA med 30 bilder pr. sekund. Kameraet har flere muligheter for å feste det til hjelm, støvel, arm, sykkel, bil m.m. Alt for at du SKAL få med deg action og det skjer fra hvilken vinkel du vil. Varsling for lavt batteri og strømsparefunksjon. Filmen lagres på SD minnebrikke for best opptak og lagring i bevegelse. Sett i en 2GB minnebrikke og du kan filme non-stop action i 60min. før: 1195,-inkl. mva 895,- Kjøleskap, 230V/DC12V, "Pepsi Max" Flott bruskjøleskap formet som en Pepsi Max boks. 6 Liter volum, Plass til 8 brusbokser. 12v/220v, kan brukes til å varme inholdet også. før: 695,-inkl. mva 395,- 12.1" PB Easynote BG45U-024 Packard Bell Easynote BG45U-024 Intel C2D 2330 prosessor, liten 12,1" skjerm, 1GB minne, stor 160GB Harddisk, WLAN og Microsoft Vista Home Premium. før: 3995,-inkl. mva 3750,- iPod Shuffle 2GB MP3 spiller Apple iPod Shuffle 2GB er den perfekte MP3 spiller å ta med på treningsturen. Ta med musikken ut i denne lille iPod Shuffle som du enkelt fester til tøyet. "GB mine gir plass til mange sanger. før: 550,-inkl. mva 450,- Gudegitt Tastatur fra MIST Nydelig og stilrent kvalitetstastatur. MIST Oghma er meget behagelig å skrive med og vil bli høyt elsket av sekretærer såvel som gamere. Høy konefaktor gjør den til et naturlig førstevalg for HTPCen i stua. før: 295,-inkl. mva 195,- AMD Phenom 9650 2,3 Ghz BOXED CPU på 2,3Ghz leveres med vifte. Passer til hovedkort med Socket AM2+ før: 1295,-inkl. mva 995,- Endret 27. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 DET hørtes utvilsomt bra ut! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 bare jeg som er blind som ikke finner det på siden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 link? er ingenting på fremsida Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Så jeg har med andre ord dagen på meg til å skaffe penger på kontoen min også? Tilbudene gjelder den timen det er annonsert =) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) http://www.netshop.no/kampanjer/supertirsdag/ Jeg oppdaterte innlegget mitt med bilder og linker Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Stian, komme på MSN så jeg kan smiske litt? Endret 27. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 http://www.netshop.no/kampanjer/supertirsdag/ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 http://www.netshop.no/kampanjer/supertirsdag/ Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ser dere også har 10-20-30kr marked osv.. kan man også merke disse med "timesalg" og få alt under ett? Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 link? er ingenting på fremsida Banner på forsiden vår lar desverre vente på seg http://www.netshop.no/kampanjer/supertirsdag/ Lenke til kommentar
Felali Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg får heller ikke opp timessalget på sidene deres.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå