Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble ikkje sint, meir skuffa når eg henta pakken: 350kr i porto.

 

Reel vekt 17kg, volumbregenet til 36kg og inneholdt ca 40% luftputer - og ingen sjokolade heller; jepp, skuffa!

 

Jeg fikk en gang et blad når jeg bestilte fra Netshop. Selvom det var verd mere enn sjokolade, så ønsket jeg heller sjokolade :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde en liten skrekkopplevelse ift dette nå.

 

Hadde dårlig tid og var på hentelageret i dag for å få mine varer til over 21.000. Fikk to svære bæreposer og en stor eske og betaler og drar.

 

Når jeg pakker opp hjemme mangler varer for nesten 10.000,-. Har sendt mail til Netshop nå med hva som mangler, men jeg har betalt og kvittert for uthenting allerede så, good bye good sleep tonight.

 

Håper det er en god forklaring på dette...

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
De blir nok sendt i flere kolli Theo343.

Var jo rart om han betaler alt på en kolli da...

 

snakket med poste ang. dette en gang, da var det vist bare nødvendig å betale 1 kolli, skulle man ha betaling pr kolli ble det vist en oppkravs-avgift pr kolli.

 

dvs, har du flere kolli(som i dette tilfelle), betaler du 21.000 for 1 kolli og får resten gratis.

 

om dette er slik eller ikke aner jeg ikke, men dama på posten sa det var slik...

Lenke til kommentar

litt lite tilbakemeldinger i dag, men har purret litt gjennom div. telefoner og venter nå på telefon fra Netshop. Jeg håper alt bare er en missforståelse og at ekspeditøren glemte å gi meg disse varene som burde vært en tredje pose i seg selv når jeg kun fikk 2. Esken var et kabinett og den er ikke åpnet eller noe slik slik at varene kunne vært puttet der. Dog hadde de ikke fått plass til høytalersettet i en Coolermaster Cosmos S eske som er ganske tett pakket selv.

 

Jeg har ivertfall ikke åpnet noen av pakkene/eskene ennå i tilfelle dette ikke går som jeg håper. Venter på telefon nå utover kvelden.

 

Bortsett fra at det er snakk om mye penger(første gang jeg har brukt så mye penger på en PC bestilling) har jeg i tillegg utsatt avreise på en 3 ukers ferie med 1 uke fordi jeg ventet på et forsinket hovedkort før jeg hentet alt på hentebua(skulle reist på ferie den 11/2).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
litt lite tilbakemeldinger i dag, men har purret litt gjennom div. telefoner og venter nå på telefon fra Netshop. Jeg håper alt bare er en missforståelse og at ekspeditøren glemte å gi meg disse varene som burde vært en tredje pose i seg selv når jeg kun fikk 2. Esken var et kabinett og den er ikke åpnet eller noe slik slik at varene kunne vært puttet der. Dog hadde de ikke fått plass til høytalersettet i en Coolermaster Cosmos S eske som er ganske tett pakket selv.

 

Jeg har ivertfall ikke åpnet noen av pakkene/eskene ennå i tilfelle dette ikke går som jeg håper. Venter på telefon nå utover kvelden.

 

Bortsett fra at det er snakk om mye penger(første gang jeg har brukt så mye penger på en PC bestilling) har jeg i tillegg utsatt avreise på en 3 ukers ferie med 1 uke fordi jeg ventet på hovedkortet før jeg hentet alt på hentebua(skulle reist på ferie den 11/2).

 

Håper dette ordner seg! Føler med deg akkurat nå. Jeg bor forrestren bare 2 min unna hentebua til netshop Oslo :D

Lenke til kommentar

Jeg bor 3,5 mil unna så det er litt kjipt å måtte ta flere turer på 7-8mil, men det gjør jeg gjerne bare dette ordner seg. Har dog egentlig ikke tid til alt dette styret.

 

EDIT:

Fikk telefon nå og skal få svar på mandag når saken er undersøkt nærmere. Var i det minste godt å få noe tilbakemelding :). Jeg har fått utsatt ferien min til onsdag neste uke så jeg håper alt ordner seg før den tid.

 

Gudskjelov er ikke ferien charter, da hadde det vært håpløst, men vi er flere som skal dra sammen og de må gjøre om fri på sin jobb igjen. Så dette blir mye rot.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...