JFM Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er da ikke så stort. Selv har jeg Roccat Taito 40x32cm. Min gamle matte var 45x40. Bare fint med litt plass å bevege musa på Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 har ei razer mantis med spillpcn og har kutta den til etter pulten, nesten litt praktisk at laget overdimensionert så kan tilpasse sizen slik du vil ha den. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Der har du det, hehe. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 den laptoppen din Flimzes lukter skolepc lang vei Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Og hvor stor er den pc'en? 13,3", 14,1"? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) er vell 15.4? ihvertfall det de lenovo vi har er. så på bildet i fullsize og var r61 ikke r61i, 14.1" da Endret 3. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 den laptoppen din Flimzes lukter skolepc lang vei Det trodde jeg og. Men så merka jeg at han kjører Windows 7. Og siden det bare finnes i beta så ble jeg litt i tvil. Men kan jo innrømme at jeg selv har lekt med tanken om W7 på skolemaskinen Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 kan være bare theme da. vi bruker r61i til elevpcr og ca halvparten har de jævla themes for vista eller win7 :& Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 den laptoppen din Flimzes lukter skolepc lang vei DEt er nok en "litt" fetere modell enn det skolene kommer med. Det er en 14.1". Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 PCen er en thinkpad, altså kvalitet få andre har. Godt valg av skolene. Musematten er en lowsense gamer matte og de kjører store armbevegelser, så denne matten er slik sett liten og normal størrelse. Det er kun kontoransatte som bruker matter som ser ut som briketter til kaffekopper. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Diskusjon rundt domene på skule-PC-er høyrer ikkje heime i denne tråden, nokre innlegg er rydda vekk. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan fungerer timesalget? Jeg klikker inn på f.eks en t-skjorte til 10 kroner og ser bare prisen 39 kroner. Blir prisen automatisk justert ved bestilling? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Timesalget er over, det varte kun 27 januar. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ok. Jeg ser det nå. Jeg kom inn på tilbudsiden som var linket fra første innlegg. Rart de ikke har fjernet siden ennå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Den var nede, kanskje de planlegger nytt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du blander vel ikke det vanlige tilbudene, og timestilbudet? Gjorde samme feilen i starten selv. De har "ukens tilbud" og. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Ser at ekstratilbudene er der fremdeles. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du blander vel ikke det vanlige tilbudene, og timestilbudet? Gjorde samme feilen i starten selv. De har "ukens tilbud" og. Jeg trykte på denne linken: http://www.netshop.no/kampanjer/ekstratilbud/ og videre på banneren "Stort marked! En rekke produkter til 10, 20 og 30 kr". Da havnet jeg her: http://www.netshop.no/kampanjer/marked/ Er disse tilbudene over? Eller er det noe nytt som er på gang? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sikkert noe de har glemt å fjerne. Hvis du går via hovedsiden deres, vil ikke du klare å finne siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå