Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Minst en vare der kommer vell til å bare ligge å støve, vill jeg tro :p

Klart det, men de tingene betalte jeg ikke så mye for heller så da er det ikke så nøye.

 

ser på ordren min nå at jeg glemte juletreetjeg trodde jeg bestilte fra netshop :(

men er mye annet lekkert på vei i posten så :D

 

 

netshop ordren:

2stk Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7200A-0B

2stk Razer Cable Management, "Armadillo"

1stk Labtec 534 Desktop mikrofon

1stk X8 Wheel of Misfortune, Sølv

6stk Fizz-Keeper, "The Original"

2stk X-Ray Aqua3, musematte

4stk Razer Krait 1600dpi

1stk Yeong Yang Server Cube, Sort

1stk Netshop Veggfeste LCD m/tilt

 

fra andre butikker:

1stk s3000ah entry server hovedkort

1stk xeon 3220 2,4ghz quad

4stk 2gb ddr2 ecc

1stk 300m cat5e

1stk 50pack rj45

 

brukt stæsj på vei funnet på finn/ebay:

1stk cisco 3524-xl

1stk cisco 2924-xl

1stk 1u 24port rj45 patchpanel

1stk 1u 8kontakter strømskinne

1stk 1u tastaturskuff inkludert tastatur m/ touchpad

3stk adaptec pci-x 4x100mbit lan

Legg ut bilde av alt du har kjøpt når det kommer da.

 

 

Vi trenger forresten en "Det siste du kjøpte"-bildetråd her på forumet. Tror jeg skal lage en nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siste gang jeg handler på netshop. Venta i en mnd på en cpu kjøler fikk den endelig i dag etter å ha venta nesten en mnd. Fin Kjøler men passer IKKE på mitt hoved kort enda jeg bestilte spesifikt til det hket. Og i tillegg lite overraskende dyrere enn oppgitt.

1. Passer den ikke pga at den treffer Heatsinken til Hovedkortet eller lignende?

2. Var CPU-kjøleren på lager da du bestilte?

 

Passer ikke pga en uærlig sjel enten på netshop eller en annen plass rett og slett må ha fjernet backplate og hele feste driten til 1366 sokkelen fordi det eneste som er i pakken er til am2 og 775 sokkel. selv om esken er merket for 1366 sokkel

 

Lager og lager. Sto som det gjør nå såvidt jeg husker. Fjern lager 1 til 3 dager

Endret av Phyltre
Lenke til kommentar

Det har ikke slått deg at feil kan skje fra tid til annen uten at det er noe uærlighet noe sted? Selv så fikk jeg et hovedkort uten BIOS-batteri fra PS en gang.

 

virker veldig usannsynlig synes jeg at det skulle være feil og ikke uærlighet. Kjøler med spesifikt feste for 1366 socket som leveres uten. Vel da er det en kvalitets kontrollør som bør få hue ut av rævva nede hos Noctua

Lenke til kommentar
Siste gang jeg handler på netshop. Venta i en mnd på en cpu kjøler fikk den endelig i dag etter å ha venta nesten en mnd. Fin Kjøler men passer IKKE på mitt hoved kort enda jeg bestilte spesifikt til det hket. Og i tillegg lite overraskende dyrere enn oppgitt.

 

FY NETSHOP

 

OG NEI JEG ER IKKE SKUFFA JEG ER FLY FORBANNA

Det er da virkelig ikke Netshop sin feil at du bestiller en kjøler som ikke passer på ditt hovedkort.

 

Link oss til kjøleren du snakker om. Jeg har bestilt en ekstra 1366 adapter til kjøleren jeg bestilte. Ellers er du vel klar over at Noctua sender deg gratis adapter?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Siste gang jeg handler på netshop. Venta i en mnd på en cpu kjøler fikk den endelig i dag etter å ha venta nesten en mnd. Fin Kjøler men passer IKKE på mitt hoved kort enda jeg bestilte spesifikt til det hket. Og i tillegg lite overraskende dyrere enn oppgitt.

 

FY NETSHOP

 

OG NEI JEG ER IKKE SKUFFA JEG ER FLY FORBANNA

Det er da virkelig ikke Netshop sin feil at du bestiller en kjøler som ikke passer på ditt hovedkort.

 

Link oss til kjøleren du snakker om. Jeg har bestilt en ekstra 1366 adapter til kjøleren jeg bestilte. Ellers er du vel klar over at Noctua sender deg gratis adapter?

 

 

Noens feil er det. Min feil er det ikke jeg bestilte en Noctua kjøler for 1366 socket. Både merking av esken til kjøleren og kvitteringen tilsier at jeg har fått riktig men som nevnt tidligere backplate og feste klips MANGLER for 1366 socket men der er feste klips og backplate for AM2 og 775 socket

Lenke til kommentar
Hva med å sende en e-post til netshop?

 

De ordner nok opp ;)

 

Det er allerede gjort. Jeg regner med at det kommer til ¨skje svært lite fra den kanten på en lang stund så jeg har allerede bestillt backplate og feste klips fra Komplett. Problem solved ... men kjipt å måtte betale ekstra for noe som skulle fulgt med esken

Lenke til kommentar

var ikke noe jeg egentlig hadde så veldig bruk for heller, men ble et par tusenlapper på ting som var billig så har i reserve til jeg trenger musematter,muser etc er litt forbruksvare som ikke tåler colaen jeg er så veldig glad i :D

 

mener vi burde ta en superuke, bra med salg den uken + på koffeinpiller uken før.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...