Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Support, salg, pfft. To sider av samme sak :whistle:

 

 

Support har nok en del mer enn oss på salg og svare ja (sakene deres tar gjerne litt lengre tid, litt mer kompliserte). Men sender du meg saksnummerett ditt på en PM; så skal jeg se om jeg finner mailen din ;)

 

 

Hilsen Stian

Endret av Stian_Netshop
Lenke til kommentar
Support har nok en del mer enn oss på salg og svare ja (sakene deres tar gjerne litt lengre tid, litt mer kompliserte). Men sender du meg saksnummerett ditt på en PM; så skal jeg se om jeg finner mailen din ;)

 

 

Hilsen Stian

Hehe, jaja, tok meg bryet og sendte til salg nå, siden folk hadde mer hell med det, og opplevd før (ikke Netshop, men fra Nordea) at mailer plutselig blir glemt og oversett. Tenkte det var dette som hadde skjedd.

Om det hjelper kan du fortsatt få saksummeret, og markere den som lest eller hva enn du kan gjøre.

 

Red: Hurra, da er det opp til posten å levere :) .

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Litt av en størrelse på den esken flimzes hehe. Jeg vil nok også trenge en stor bil når jeg skal hente mitt på hentelageret i Oslo etterhvert.

 

Grattis Wheelman :) Hvordan yter de synes du? Gleder meg til mine 5, og skal sette opp 3x1TB F1 i OS Rad0.

Ja du har vel fortsatt ikke delt med oss nøyaktig hva du har kjøpt som koster så mye :p

Lenke til kommentar

Dette er noe av handlelisten jeg venter på.

2 stk Mushkin DDR3 6GB enhanced Memory

EM3-10666 3x2048MB 1333MHz. 1,5v (9.9.9.24)

 

1 stk Thermalright ULTRA120 Extreme, sort

CPU kjøler, u/vifte

 

1 stk Thermalright CPU monteringssett, Core i7

Socket 1366

 

1 stk Intel Core i7 920 2,66Ghz

8MB, BOXED m/vifte 4,8GT/sec

 

1 stk Club3D GeForce GTX 285 1 GB

PCI-Express 2.0, GDDR3, 2xDVI, TV-out

 

1stk Asus P6T6 WS Revolution, X58 (mama mia for et kort)

6xDDR3, ATX, GbLAN, FW, 6xPCI-Ex(2.0)x16

 

5 stk Seagate 1,5TB S-ATA II 7200RPM (ny god firmware nå så tar sjangsen)

ST31500341AS Barracuda 7200.11 32MBcache

 

1 stk Samsung 1 TB 7200RPM S-ATA2 32MB (har 2 fra før, skal kjøre i OS Raid0)

HD103UJ Spinpoint F1

 

1 stk Lian Li EX-23NB, drevramme, sort (til 3x1TB i Raid0)

med filter og 80mm vifte

 

1 stk Logitech Z-2300 Høyttaler 2.1 THX

2 satelitter og subwoofer

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det er en del mer på listen som jeg ikke tok med h er, men det jeg viser over var det essensielle ift. den nye PCen. Ifølge Excel arket mitt har jeg spart 3100,- fra ordinær pris. Er fornøyd med det. Samt at frakten blir så og si gratis fordi jeg henter på hentebua.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Den drevrammen er egentlig påtenkt LianLi sitt Barebone kabinett, i et microATX filserverprosjekt jeg har, men jeg skal se om den passer i mitt sorte Coolermaster Centurion. Veldig enkelt kabinett, men kjekt nok og stilrent. Om den passer skal den på huse 3x1TB F1 disker som skal kjøre i OS Raid0.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg er positivt overasket over Magic harddisk silencer, harddisken min har duret og vibrert i tre år nå, og det er nesten skummelt hvor stille det ble og at alle vibrasjonene ble borte, hører ikke et knyst fra den. Eneste jeg mangler nå er en måte å få hd4870 til å bli veldig stille på (helst uten vannkjøling).

 

RAzer mantis musematta var gigantisk, svær, enorm, "huge".

 

Den cooltekvifta er veldig stille

 

Mist oghma tastaturet eier logitech ultrax

 

3g infrared sensoren til krait må være noe av det diggere jeg har brukt, og den klart beste "mini-musa" jeg har brukt, kommer til å bli en fast følgesvenn til laptopen

 

Sånn, bare litt skryting på kvelden :D Bare positive overaskelser i dag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...