MrEspen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sier ikke nei takk til Lian Li Minicube til en god pris i dag nei..... /Espen Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) "masse" problemer er vell bare der pressen har klart få fjæra til 10høns, antallet faktisk meldt problemer i forhold til solgt så er ikke failure raten særlig høyere enn vanlige. er jo ikke verre enn en firmware oppdatering så er problemet som er ca perfect storm for alt tilrette for intreffe vekke. Tja, det er svært mange som har hatt stuttering-problemer, og hvem vet hva som disables av funksonalitet i firmware-updaten, foruten at første omgang firmware bricket endel drev. AtW jo ble desverre hastet ut den første firmware updaten :/ men sånn det går når blodtørstige advokater startet samle folk til class action lawsuit første dagen seagate erkjenner og at kunnet gjenskape feilen så seagate sine advokater starter svette Endret 27. januar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 nesj, folket vil ha 1.5tb! Den er allerede på ukens tilbud og siden Seagate har hatt masse problemer med den står jeg gjerne over den. Det tar deg ikke stort mer enn 5-10 min å fikse, da Og som nevnt er failiure-rate ganske lav. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mulig det bare er meg som er glemsk, men når begynte de igjen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det begyner kl. 10:00 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, det gikk opp for meg idet jeg fant førstepost - trykket på andre siden først Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Haha, 10-22 12 timer med mye gøy, forhåpentligvis Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) jeg ønsker meg en stor og stille harddisk ihvertfall trenger det til neste lan... *mine innlegg* Endret 27. januar 2009 av aklla Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hehe, jaujau. Får håpe de er flinke med å bytte ut tilbudsvarer, og ikke minst summere opp mesteparten på slutten Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Jepp. Tenker at jeg kommer til å oppdatere førstepost hver time med alle de nye tilbudene. Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Halla folkens =) Som "noen" av dere da har fått med seg, så er det klart for et nytt timesalg =) Og jeg trur de fleste av dere husker hvordan dette skal gjøres, men jeg tar meg friheten til å poste det en gang til =) Som vanlig 3 viktige punkter! Alle ordre hvor ikke dette blir fulgt, vil bli sendt ut med en gang. Står ordre som "levert", får vi ikke gjort endringer eller stoppet ordre! Det er ganske mye administrasjon rundt dette, så vi må be om at dette blir fulgt. Dette vil dog ikke si at du som kunde "MÅ" hente det du bestiller hos oss, dette er kun så vi skal få sammstilt ordre gjennom dagen, og sende dette til deg samlet. (da blir det kun 1 fraktkostnad) Legger også til at tilbudene som kommer, gjelder så langt lageret rekker. Ellers så ønsker jeg dere bare en fin dag videre. Og håper alle finner noe som faller i smak =) Mvh Stian - NetShop ASA PS: Kan hende jeg kommer med litt mer info rett etter kl 10:00 Endret 27. januar 2009 av Stian_Netshop Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Førstepost oppdatert Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 da sparte jo jeg meg et par pakkelapper Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Får håpe at det kommer noen gode tilbud denne gangen da... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 nå som vi fant navn og adresse i eksempelbildet kan vi jo bare kidnappe kjeledyret og holde som gissel mot billige 1.5tb disker, alltid ville leke jack bauer sånn Lenke til kommentar
gwh Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Terabyte disker/2,5" store usb disker er alltids velkomen på tilbud Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Halla folkens =) *info* Mvh Stian - NetShop ASA PS: Kan hende jeg kommer med litt mer info rett etter kl 10:00 Bra dere fortsetter med dette i disse nedgangstider, Stian Stå på! Definer info - godsaker? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Huff, jeg kommer bare på flere og flere ting som jeg kunne ha brukt En 2,5" harddisk på 120GB eller opp hadde vært fint Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Så det er slik at kun de som kan hente på hentebu får handle på salget? Eller er det slik at andre må betale porto en gang i timen ca? Satser på mediesenter-godsaker jeg Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 for de mer "erfarne" når jeg følger det eksempelet over siden den står med kontant og ikke tar med portoen, blir "oppgjøret" med kalkulere frakt samt de normale betalingsvalgene slutten av dagen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå