jihn Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nå står d endelig "plukkliste" ihvertfall. Får bare håpe pakken kommer hit innen lørdag Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 [...]De skal vel tjene inn igjen den sabla R2D2en sin...[...] Huh? Noe jeg ikke har fått med meg? Komplett betalte alt for mye penger for en gigantisk lagermaskin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvor mye betalte de egentlig for den? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 [...]De skal vel tjene inn igjen den sabla R2D2en sin...[...] Huh? Noe jeg ikke har fått med meg? Komplett betalte alt for mye penger for en gigantisk lagermaskin. Har netshop også fått en sånn nå? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 *vente... vente og vente* Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 kjipt.. min står fortsatt som åpen.. og i tillegg har jeg levert inn en disk for over 1 uke siden som jeg aldri får noe svar fra... ikke på mail heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 "Guutær".. dere må slite noe fryktelig med å finne meningsfylte ting å drive med. Sitte her og poste "Ordren min er åpen!!... Ordren min er på plukkliste enda!!! Whine-whine-whine!!" Ta dere en bolle (som en tidligere moddis pleide å si) og gled dere til pakken kommer. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 "Guutær".. dere må slite noe fryktelig med å finne meningsfylte ting å drive med.Sitte her og poste "Ordren min er åpen!!... Ordren min er på plukkliste enda!!! Whine-whine-whine!!" Ta dere en bolle (som en tidligere moddis pleide å si) og gled dere til pakken kommer. Jeg antar at pakken din er blitt sendt? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 har ingen boller og sjokoladekaka er tørr så blir her og stirre på ordrestatusen da, fortsatt på åpen jeg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ikke klag.... Jeg må vente til februar før min blir sendt siden alt ikke er på lager Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Status på min pakke: Levert Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Dårlig gjort! Har du fått montert TRUE da? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 noen uker til ementio klarer spa opp delene til filservern så dør ikke av vente en uke på kabinett men vil ha juletreet mitt Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ikke klag.... Jeg må vente til februar før min blir sendt siden alt ikke er på lager Hva bestilte du? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Send mail og be de sende treet, cruzader Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dårlig gjort! Har du fått montert TRUE da? Nei. Den er ikke kommet Skjønner ikke hvorfor det står "levert". Regner med at det betyr at Netshop har levert den inn på posten Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Send mail og be de sende treet, cruzader på døren levering for et 30kroners juletre hadde vært litt bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 "Guutær".. dere må slite noe fryktelig med å finne meningsfylte ting å drive med.Sitte her og poste "Ordren min er åpen!!... Ordren min er på plukkliste enda!!! Whine-whine-whine!!" Ta dere en bolle (som en tidligere moddis pleide å si) og gled dere til pakken kommer. Jeg antar at pakken din er blitt sendt? neeeiii... Den var åpen hele da'n.. nå står den til plukkliste... Kommer nok en SMS imorra... eller fredda'n. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 neeeeeei jeg må vente til februar, tenkte jeg måtte informere her hehe... leverandørs lager... jaja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 februar = søndag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå