cruzader Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 er den veldig bra den razer matta? har bestilt en. har ei på spillpcn jeg er veldig fornøyd med, en ny runde med de på tilbud så skal jeg har til andre 2 maskinene mine og jobb pcn så brodern 3-4stk også Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er ikke sikkert han snakket om håret på hodet da... Men seriøst... Vannkjøling...? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Ja, Stian. Nevnte jeg at du her uvanlig fin på håret i dag... Ehh jeg mener... Du har en fin signatur. Og jeg ønsker meg Noctua vifte på tilbud Sorry, jeg har som regel barbert hue va sikkert ikke de hårene han mente da. EDIT: Salbu var raskere. Endret 27. januar 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Update på mine ønsker: Call of duty 5 helst 50% Xbox 360 wireless controller DVD dual layer 25 spindel trenger noe mer så eg kan fullføre kjøpet av razer musematta til 75kr. den blir for dyr med frakt og oppkrav, 225kr. xbox kontrollere på salg hadde vore digg Jeg sitter kontroll på siste tilbudene som kommer desverre. :/ Følger kun med her om noen har problemer nå. Trur ikke jeg fåt inn mer på siste enn det som allerede er lagt inn. Jeg håper dog ikke dere blir skuffet med det som kommer der, selv om alle ønsker kanskje ikke blir oppfyldt desverre. /Stian PS: Det er håndball på tv!!!! =) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, Stian. Nevnte jeg at du her uvanlig fin på håret i dag... Ehh jeg mener... Du har en fin signatur. Og jeg ønsker meg Noctua vifte på tilbud Sorry, jeg har som regel barbert hue Jeg viste det da. Du er så fin at jeg faktisk er utfor vinduet ditt og beundrer deg... Noctua *smiske* Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 se på norsk håndball er ikke spennende, bare spørsmål om hvor mye vi vinner med. Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 se på norsk håndball er ikke spennende, bare spørsmål om hvor mye vi vinner med. Ikke når det kommer til herrene desverre.... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Siden de siste tilbudene er satt, så er det ikke noe håp for det store tv-ønsket mitt? Eller en eller annet Tv fra 32 - 42 " med en god pris? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg håper dog ikke dere blir skuffet med det som kommer der, selv om alle ønsker kanskje ikke blir oppfyldt desverre. Dere innfrir.... ....Som Vanlig Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 er Sony CyberShot DSC-W130B Svart, Norsk bra? plz halp? Lenke til kommentar
Vibe89 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Stian: Trenger et svar på dette spm her:) https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12954269 Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ser at Samsungs T240HD med ATSC/QAM tuner har vært på tilbud tidligere. Hvordan vil denne fungere med norske/svenske/europeiske kanaler? Husker det var en del styr med tunere og riks-tv, vil dette være et problem med Canal Digital eller Get? Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Stian: Trenger et svar på dette spm her:) https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12954269 You got PM loooong time ago Siden de siste tilbudene er satt, så er det ikke noe håp for det store tv-ønsket mitt? Eller en eller annet Tv fra 32 - 42 " med en god pris? Skuffet før tilbudene kommer ut? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vist de legger varene i handlekurven etter at timesalget er borte kan du ikkje bare skrive "timesalg" i bestillingen så får du alt til de prisene de har vært tilbud på tidligere? Trenger svar Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Edit: Så ikke at jeg hadde fått svar før jeg postet innlegget.. snip</a> snip Siden de siste tilbudene er satt, så er det ikke noe håp for det store tv-ønsket mitt? Eller en eller annet Tv fra 32 - 42 " med en god pris? Skuffet før tilbudene kommer ut? Hehe, får håpe det blir noe bra, da Men kan jeg hente f.eks en TV jeg kjøper under timessalget ved hentebua deres i Oslo, og betale der? Kan ikke betale 500 i frakt for en TV.. Endret 27. januar 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
ntls Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 ^^ Da ble det en Samsung HT-TXQ120 Hjemmekino system på meg! Whee! Det føltes virkelig digg å slippe jerngrepet på lommeboken min og slå seg litt løs! hehe! Nå som jeg allerede er varm tok jeg meg turen innom ebay også og kjøpte klær samt returnere til netshop for å kjøpe mer stash ^^ Gleder meg til å få høytalerne. Har en feeling de kommer til å gli godt sammen med Samsung 52"'eren min fra før av ^^ *glize* Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mogcaiz, good choice! Det er et virkelig bra hjemmekinoanlegg, bra trøkk og god lyd! Herlig! Lenke til kommentar
trondmm Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) men som eg spurte tidligare, er dette bra: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=110791? Jeg kjøpte dette kameraet i fjor høst (til ca. 1600,-) og jeg er knallfornøyd med det. EDIT: Forresten, det er en ting som irriterer meg litt med kameraet, og det er at det ikke er en mini-USB-kontakt på det. I stedet er det en proprietær multifunksjonskontakt med lyd, bilde og USB i ett. Men jeg er veldig fornøyd med selve kameraet og kvaliteten på bildene. Endret 27. januar 2009 av trondmm Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 I am baaack Anyone missed me? Men kom på at jeg trenger noe ganske vesentlig til min nyinnkjøpte TRUE, nemlig vifter. Så noen vifter på tilbud hadde vært fint, gjerne noctua Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå