-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) [17-18] 13.3" Toshiba Sat. U400-151 T5800 Satellite U400 er en stilig og tynn bærbar maskin. Selv om den er liten og veier mindre enn 2 kg, har den nok kraft, takket være de nyeste Intel Core 2 Duo-prosessorene. Det slanke, blanke og svarte dekselet er like flott å se på som det er funksjonelt, med en 13,3" TruBrite-bredskjerm, et blankt tastatur i full størrelse, berøringsfølsomme, hvite LED-mediekontroller og metallfargede museknapper. Webkameraet på 1,3 megapiksler som er integrert i designen, er ideelt for videosamtaler og har teknologi for ansiktsgjenkjenning, noe som gjør pålogging i Windows enkelt. Med U400 får du en funksjonsrik og svært mobil pakke med høy ytelse, perfekt enten du er hjemme eller på farten før: 7295,-inkl. mva 6495,- Garmin 76Cx GPSMAP 1000 veipkt, 50 Garmin GPSMAP 76Cx De nye X modellene er kommet med minnebrikke (microSD) som gjør det mulig å bytte brikke og ha flere brikker til feks forskjellige kart. i tillegg så kommer den med SiRFstarIII chipsett som gjør det mulig å motta gode satellitt signaler i bl.a. tett skog og tettbygd strøk med høye bygninger. før: 2395,-inkl. mva 1895,- Garmin GPSMAP 420S kartplotter g2 Garmin GPSMAP 420S kartplotter g2 4" skjerm, USA-modell med NO/SV meny før: 4750,-inkl. mva 3695,- HP Pavilion Elite M9153 SC PC HP Pavilion Elite M9153 SC stasjonær PC 3GB/640GB/GF8600GT/TV-tuner/VHP før: 5495,-inkl. mva 4495,- HP Pavilion Elite M9267SC KUN 1 STK Ekte Windows Vista? Home Premium 32-bits, Intel® Core?2 Quad processor Q9300, 4 GB DDR2-SDRAM 1 TB (2 x 500 GB) SATA 3G-harddisk (7200 rpm) 160 GB Pocket Media Drive, nVIDIA® GeForce? 8600 GT TurboCache med PureVideo-teknologi med 512 MB dedikert skjermminne med opptil 1791 MB tilgjengelig grafikkminne totalt, SATA DVD-stasjon Blu-ray / HD DVD-kombospiller og SuperMulti DVD-brenner som støtter LightScribe-teknologi Trådløst LAN 802.11 a/b/g/n, HP Vista Media Center-fjernkontroll. før: 8750,-inkl. mva 5995,- Onkyo TX-SR606 Sølv A/V Receiver Onkyo TX-SR606 er en 7.1 receiver med 4 HDMI-innganger (1.3a) og én utgang (1080p) med oppkonvertering fra andre videoformater og oppskalering til 1080i. HDMI 1.3a standarden har større båndbredde med kapasitet for 36-bits fargeoppløsning og tapsfri overføring av de nye 7.1-kanals HD-lydformatene samt SACD og DVD Audio. Receiveren har også innebygde dekodere for DTS-HD og Dolby TrueHD for full utnyttelse av de nye HD-lydsystemene. før: 4395,-inkl. mva 3995,- Yeong Yang Server Cube, Sort Et tungt, solid og velbygget kabinett tilvirket av 1.2mm stål. Alle plastdeler er flammehemmende og kan gjenbrukes. Kabinettet er bare 34cm høy (ca. 5cm høyere enn et A4 ark), men har likevel flere drevplasser enn hva mange bigtowerkabinett har å by på. før: 1295,-inkl. mva 795,- Samsung 24" LCD WIDE T240HD ROSE BL SyncMaster T240 er en sofistikert designet wide-skjerm med høyblank sort ramme og lidenskapelig rosenrødt, fullspekket med den siste kraftige LCD-teknologien. Clear Contrast Ratio 20 000:1 gir fantastisk bildekvalitet, mens Aspect Ratio Control fjerner forvrengning. Skjermen trekker dessuten lite strøm, i tillegg til å være rask (5ms responstid) ? perfekt for spill og film. før: 3999,-inkl. mva 3395,- Onkyo TX-NR906 Sort A/V Receiver Onkyo TX-NR906 - AV-nettverksmottaker - 7,1-kanals - svart før: 14995,-inkl. mva 12995,- Netshop Miditower Ares I fronten er det montert 1 stk. 120mm vifte m/3 stk. blå LEDer. Støynivå 14 dB(A). I venstre sidedør er det plass for montasje av 2 stk. 140mm vifter eller 120mm vifter. Ingen vifter er montert i sidedøren. Bak er det plass for montasje av 1 stk. 120mm vifte eller 80mm vifte. Ingen vifte er montert bak. før: 495,-inkl. mva 295,- Sunbeam Kald Katode 10cm Hvit Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. borrelås (følger med i Basic Kit) til en lek. før: 29,-inkl. mva 10,- Sunbeam Kald Katode 10cm Rød Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. borrelås (følger med i Basic Kit) til en lek. før: 29,-inkl. mva 10,- Sunbeam Kald Katode 20cm Gul Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. borrelås (følger med i Basic Kit) til en lek. før: 29,-inkl. mva 10,- Sunbeam Kald Katode 20cm Hvit Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. borrelås (følger med i Basic Kit) til en lek. før: 29,-inkl. mva 10,- Sunbeam Kald Katode 30cm UV Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. borrelås (følger med i Basic Kit) til en lek. før: 29,-inkl. mva 10,- Endret 27. januar 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det noen som vet om Cooltek aluminium viftene er noe å satse på?http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=33400 Satt og vurderte disse jeg også, så håper noen vet om de duger? Jeg har en haug av disse i Lian Li Cube case min - fungerer fint - men er noe kronglete å få skrudd på plass da du må skru i aluminumen så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 den timen her var skuffende Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Alt for mye fokus på katoder... Er vel kun fjortiser som synes det er kult? Kabinett som lyser som et juletre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Får håpe de kommer sterkt tilbake neste runde - og innfrir våre ønsker Jeg har nå lagt igjen fem laken, fornøyd er jeg også Lenke til kommentar
jihn Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) helt enig skuffende time, men men. Sitter her og venter på et 4870 1gb Endret 27. januar 2009 av jihn Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) helt enig skuffende time, men men. Sitter her og venter på et 4870 1gb Det var vel tidligere i dag? EDIT: Litt kjapp på avtrekkeren der, ja. Var visst 512 MB - beklager Endret 27. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det ser ut som noen av de samme produktene kommer flere ganger.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Det hadde vært fint om Harddisk dokking, 2.5" og 3.5" SATA disk kom på tilbud. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107678 Støttes!! Da blir det kjøp! dealextreme.com Endret 27. januar 2009 av taz Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ønske: En god 24" skjerm (Samsung SyncMaster 2433BW), 1TB Harddisk, E8400/E8500/E8600 og et godt P45 hoverkort ala Asus P5Q Pro. Hadde isåfall kjøpt to skjermer, to harddisker, et hovedkort og en CPU T240hd med dvi, vga, 2*hdmi, scart, component, en digital tv-tuner og en analog tv-tuner må da være en rimelig god skjerm? Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 uhm, hva skjer med prisene? Når jeg klikker meg inn på produktene for timesalg 17-18 eller legger ting i handlevognen ender den opp med originalprisen. Vær snill å fikse dette så jeg får bestilt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Får håpe de kommer sterkt tilbake neste runde - og innfrir våre ønsker Jeg har nå lagt igjen fem laken, fornøyd er jeg også Lagt igjen tre laken selv. Forresten: Er det noen som veit om en test/review av det lian li mini cube kabinettet som var på tilbud? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det hadde vært fint om Harddisk dokking, 2.5" og 3.5" SATA disk kom på tilbud. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107678 Støttes!! Da blir det kjøp! dealextreme.com Neh, kjøper heller på netshop om de tilbyr en idag. Leser de på forumet her egentlig? Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nå ble jeg litt skeptisk. Prisen på Yeong Yang Server Cube, Sort er nå på det nivået det var for 2.5 uke siden. Nesten så det lukter prisøkning i avvente på "tilbud". Noen som har noen oversikt over førprisen et par uker tilbake på de andre produktene? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nå ble jeg litt skeptisk. Prisen på Yeong Yang Server Cube, Sort er nå på det nivået det var for 2.5 uke siden. Nesten så det lukter prisøkning i avvente på "tilbud". Noen som har noen oversikt over førprisen et par uker tilbake på de andre produktene? I prisguiden finnes logg på billigst tilgjengelig pris... Ellers må du huske at alle butikker har gått opp på veldig mye grunnet finanskkrise og kursendringer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noen som har noen oversikt over førprisen et par uker tilbake på de andre produktene?Prishistorikk finner du hvertfall i prisguiden. Men da bare basert på laveste tilgjengelige. Ikke "netsop-pris" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 uhm, hva skjer med prisene? Når jeg klikker meg inn på produktene for timesalg 17-18 eller legger ting i handlevognen ender den opp med originalprisen. Vær snill å fikse dette så jeg får bestilt Det settes ned etter bestilling - når du får pakken, og skal betale oppkravet. Hvis det er noe bøll da, send en mail til Netshop Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Joda, kan skjønne at finanskrisen kan spille inn, men finner det fortsatt rart at de tilfeldigvis har det på tilbud til samme pris som det var før økning. Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) uhm, hva skjer med prisene? Når jeg klikker meg inn på produktene for timesalg 17-18 eller legger ting i handlevognen ender den opp med originalprisen. Vær snill å fikse dette så jeg får bestilt Prisene var det en liten feil på denne timen, men er rettet sånn ca nå. EDIT: Prisene stemmer 17:32, webben henger litt etter desverre. Endret 27. januar 2009 av Stian_Netshop Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det settes ned etter bestilling - når du får pakken, og skal betale oppkravet. Hvis det er noe bøll da, send en mail til Netshop Så hvis jeg bestiller kl 22 05 (Og har fått med meg tilbudene kl 22 00), og har bestilt ting fra foregående timessalg, så er det bare å notere "Netshop timessalg" i ordren også tar netshop seg hånd om prisen automatisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå