L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja. Fornøyd nå. Tror nesten jeg må gi meg da. Blitt harddisk, kabinett, kjøleskap og webcam på meg. Og jeg som egentlig skulle prøve å spare penger denne måneden. Det skjedde ikke. Dette blir farlig dyrt om de fortsetter å komme med godsaker. Blir mest juggel og dekorasjon på meg ser det ut som. Vet nok ikke nok om komponenter til å kunne impulshandle . Da er det bra man har forumet. Du kan spørre om hjelp vet du. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Er det noen som vet om Cooltek aluminium viftene er noe å satse på?http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=33400 Satt og vurderte disse jeg også, så håper noen vet om de duger? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det mulig å få et godt tilbud på Antec P180 igjen? Har utrolig lyst på det kabinettet og om dere setter ned prisen vil dere få enda en lykkelig kunde Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skulle gjerne hatt en cooltek vifte på 80mm Og så gjerne en stor 2.5" disk, 320 eller 500gb, eller en 120gb ssd til en spiselig pris (men må vel mer til enn timessalg for å få til det ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da er det bra man har forumet. Du kan spørre om hjelp vet du. Dukker opp et nytt emne hver time for å spørre om det lønner seg . Neh. Føler ikke at jeg trenger noe, annet enn hardisk(er), eller kanskje et grafikkort, men det får vente . Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 håper netshop kommer med TXQ120 igjen. vurderes sterkt Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Ønsker et HD4870 (helst 1 gb ram) og en dugelig psu. Og, ja, en robust og "romslig" minnepenn. Endret 27. januar 2009 av ostenXX Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Er det mulig å få et godt tilbud på Antec P180 igjen? Har utrolig lyst på det kabinettet og om dere setter ned prisen vil dere få enda en lykkelig kunde Du er klar over at det var P180mini ikke sant? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 når er det ferdig? koster det mye i frakt for en musematte og noen lyskatoder? Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det hadde vært fint om Harddisk dokking, 2.5" og 3.5" SATA disk kom på tilbud. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107678 Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det noen som vet om Cooltek aluminium viftene er noe å satse på?http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=33400 Satt og vurderte disse jeg også, så håper noen vet om de duger? Den cooltek viften har jeg som kjøler foran 2 hardisker og den gjør nytta si den Lenke til kommentar
trondmm Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 noen som har testa den storbox? vet at adaptec kontrollern skal kunne støtte en drøss disker ved hjelp av multipliers men står ikke noe om Silicon Image på adaptec siden Aner ikke. Men, så lenge kontrolleren skal støtte multipliers, så burde det være i orden. I tillegg må vel OSet støtte det, tror jeg. Men, til denne prisen gjør det egentlig ikke noe om den ikke funker. Boksen inneholder jo en 5-i-3 diskramme som vanligvis koster 1200,-, så i verste fall kan du skru ut ramma og bruke den direkte i PCen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 når er det ferdig? koster det mye i frakt for en musematte og noen lyskatoder? Står i førsposten at det er ferdig kl. 22, kommer nye tilbud hver time frem til det. Legg nå bare tingene i en handlekurv og gå i kassens å kan du se hvor mye frakten blir. Lenke til kommentar
bruthal Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Headhunter: kabinettet er ikke det "vanlige" P180, men micro-ATX utgaven - holdt på å bestille det selv før jeg la merke til dette. Visste ikke at modellen eksisterte en gang før jeg så det her. Ang den bærbare PB Easynote som jeg også leste noen vurderte. Jeg kjøpte den selv i september for 3495,- Bare vær klar over følgende: - den har dårlig batteritid (ca 2 timer) - viften går nesten hele tiden (men ikke så veldig høyt) - det kun er 1 GB RAM installert (ingen ledige slots) - så bestill med 2x1 GB brikker. - tastaturet er litt mindre enn vanlig fullsize (trolig tilvenning) Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 2mmy91: Jada, fullt klar over det Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 takk for oppfylt ønske med: Fascinations Sanddekorasjon,"Deep Sea" fin pris. men det var ikke akkurat den fineste håper dere kanskje kan komme med noen finere enn det, så kjøper jeg hvis ikke så håper jeg evt at dere kanskje kommer med en liten "oppsummering" på slutten som dere har gjrot noen ganger før, så man kan kjøpe gamle tilbud.. da kjøper jeg den nok uansett nå er det middag! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det hadde vært fint om Harddisk dokking, 2.5" og 3.5" SATA disk kom på tilbud. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107678 Støttes!! Da blir det kjøp! Lenke til kommentar
trondmm Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Men, til denne prisen gjør det egentlig ikke noe om den ikke funker. Boksen inneholder jo en 5-i-3 diskramme som vanligvis koster 1200,-, så i verste fall kan du skru ut ramma og bruke den direkte i PCen. Hmm... mnei, dette er nok feil, ser det ut til. Den bruker de samme skuffene, men ramma ser ikke ut til å være helt den samme. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) merket opp sånn som på bildet, men blir pakken sendt til meg rett hjem? kan jeg slette ordren senere uten problemer? regner med at det ikke blir send før i morgen. blir litt mye å betale 225kr for en musmatte. Forresten så hadde det gjort seg med billige dual layer DVD plater:) Endret 27. januar 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ønske: En god 24" skjerm (Samsung SyncMaster 2433BW), 1TB Harddisk, E8400/E8500/E8600 og et godt P45 hoverkort ala Asus P5Q Pro. Hadde isåfall kjøpt to skjermer, to harddisker, et hovedkort og en CPU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå