chokke Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er du smart venter du med å bestille alt som ikke er på tilbud til like før hele salget er over... Er du smartere bestiller du mens varen garantert er på lager. Regner med det er slik prioriteringene virker . Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hva skal man gjøre for å alle ordrene samlet? Da var bZerk PSU ala fjortis PSU bestilt. Har lukket kabinett, så lysene er ikke i veien Endret 27. januar 2009 av Head-Hunter Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Les førstepost Head-Hunter. Nye tilbud ute nå Endret 27. januar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Logitech 9000 sa du?Jeg elsker dere! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Oj, på tide å lese førstepost ja Kanskje en fordel neste gang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da fikk du webkameraet ditt L4r5 . *Venter forsatt spent på T240 (ikke HD)* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Tilbud 16-17 Logitech QuickCam pro 9000 Skarpe bilder med tydelige detaljer. Carl Zeiss®-optikk og autofokus holder bildene knivskarpe, selv ved eksterme næropptak. før: 695,-inkl. mva 595,- Drevkabinett eksternt Storbox Har du eSATA port så har vi produktet som løser lagringsproblemene dine. Med plass til 5 SATA harddisker kan du med dagens harddisker i TB (terabyte) klassen få en lagringsplass du bare kunne drømme om for et par år siden. før: 1795,-inkl. mva 1250,- Cooltek vifte aluminium Cooltek vifte, aluminium, 76 m³/time. Støysvak vifte med EL-lager. EL-lager kombinerer det beste fra kulelager og glidelager, lang levetid og lavt støynivå. Lageret er forseglet på en slik måte at olje ikke lekker ut og støv ikke kommer inn. før: 109,-inkl. mva 30,- Sunbeam Kald Katode 10cm Grønn Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. borrelås (følger med i Basic Kit) til en lek. før: 29,-inkl. mva 10,- Sunbeam Kald Katode 10cm UV/Black Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. borrelås (følger med i Basic Kit) til en lek. før: 29,-inkl. mva 10,- 1366x768, 15 000:1, 3x HDMI SAMSUNG 4-serien har en enkel og stilren design. Den slanke silhuetten gjør TV-en til et møbel som drar blikkene til seg og hever rommets innredning. Med SAMSUNG 4-serien får du hjemmeelektronikk du kan nyte. Den ekstraordinære bildekvaliteten byr på en HD-opplevelse som minner deg på den digitale teknologiens utømmelige muligheter. før: 6495,-inkl. mva 5995,- Take 5.2 hjemmekinohøyt. Dette Energy Take 5.2 høytalersettet består av 5 enheter, 4 Satelitter og 1 Senter. Disse høytalerne vil gi deg skikkelig trøkk i stua. før: 5995,-inkl. mva 1995,- Sunbeam Miditower Acryl Sort Meget stilfult og elegant acryl kabinett fra etterhvert så velkjente Sunbeam. Kabinettet leveres alà Ikea (dvs. flatpakket) og kommer med andre ord som et selvbyggersett. Monteringsinstruksjoner er selvsagt vedlagt og jobben er unnagjort på ca. 20-30 minutter, alt avhengig av hvor stor flid du legger i monteringsprosessen. Kabinettet er som tidligere nevnt meget elegant og for å understreke dette ytterligere leverer Sunbeam alle større skruer og festemekanismer i "gull" utførelse. før: 995,-inkl. mva 395,- Mantis Speed Razer Mantis er en musmatte laget for gamere av gamere. Overflatestrukturen består av et lag vevd fiber som gir meget god presisjon, lav friksjon, høy slitestyrke og et heftig utseende. Undersiden er av gummi og sikrer et godt feste selv mot de glatteste overflater. før: 195,-inkl. mva 75,- Fascinations Deep Sea Pearl Et utrolig flott kunstverk som er håndlaget i Østerrike av den anerkjente kinetiske kunstneren Klaus Bosch. Selve skulpturen er en rund treramme med glassplater. Ved å dreie på rammen vil sanden på forskjellige måter renne ned gjennom væsken mellom glassplatene og lage et nytt landskap - hver gang. Meget fascinerende og dekorativ. Ved å plassere en liten lampe eller spotlight over skulpturen blir dette et flott møbel som garantert vil bli et blikkfang på kontoret eller i stua. før: 595,-inkl. mva 195,- Sunbeam Kald Katode 10cm Gul Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. borrelås (følger med i Basic Kit) til en lek. før: 29,-inkl. mva 10,- Sunbeam Kald Katode 20cm Grønn Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. borrelås (følger med i Basic Kit) til en lek. før: 29,-inkl. mva 10,- Sunbeam Kald Katode 30cm RødogBlå Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. borrelås (følger med i Basic Kit) til en lek. før: 29,-inkl. mva 10,- Packard Bell Studio 1 TB Packard Bell Studio 1 TB. Hardisk basert media spiller. Støtter OS Win2000/XP/Vista, MAC OS v9.x/v10.x før: 1795,-inkl. mva 1395,- Club3D GeForce GTX 285 1 GB Club3D GeForce GTX 285, 1024MB GDDR3 memory, 512-BIT Memory Interface, ,1242 (2484 Effective) MHz Memory Clock, 648MHz Core Clock, 240 Stream Processing Units, 400MHz RAMDACs, PCI Express 2.0 support. 2nd Generation NVIDIA Unified Architecture, Full Microsoft® DirectX® 10, 3-way NVIDIA SLI® Technology, NVIDIA PureVideo® HD Technology* og NVIDIA PhysX?-Ready før: 3695,-inkl. mva 3250,- Endret 27. januar 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da fikk du webkameraet ditt L4r5 .Ja. Fornøyd nå. Tror nesten jeg må gi meg da. Blitt harddisk, kabinett, kjøleskap og webcam på meg. Og jeg som egentlig skulle prøve å spare penger denne måneden. Det skjedde ikke. Dette blir farlig dyrt om de fortsetter å komme med godsaker. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja. Fornøyd nå. Tror nesten jeg må gi meg da. Blitt harddisk, kabinett, kjøleskap og webcam på meg. Og jeg som egentlig skulle prøve å spare penger denne måneden. Det skjedde ikke. Dette blir farlig dyrt om de fortsetter å komme med godsaker. Blir mest juggel og dekorasjon på meg ser det ut som. Vet nok ikke nok om komponenter til å kunne impulshandle . Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Da er jeg tilbake, holder på å oppdatere førstepost nå Lenke til kommentar
Flex Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Synes at denne ikke virket så dum som en billig ta-med-seg-PC i tillegg til "beistet" (15,4") jeg har nå. Men da bør prisen lenger ned. De hadde den jo til 3.495,- under timessalget i oktober... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Synes at denne ikke virket så dum som en billig ta-med-seg-PC i tillegg til "beistet" (15,4") jeg har nå. Men da bør prisen lenger ned. De hadde den jo til 3.495,- under timessalget i oktober... Problemet er vel valutakursene som har forandret seg Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skulle gjerne sett et kabinett a'la Antec Three Hundred på timesalg i løpet av kvelden Synd jeg gikk glipp av Netshop kabinettet tidligere i dag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ønsker dette på tilbud: * Zalman viftekontroller * Zalman 120x120 mm vifte * Arctic Silver 5 Kjølepasta Lenke til kommentar
trondmm Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Se der kom Storboxen på tilbud også, ja. Og det var en sabla god pris... Har kjøpt en nå, så får jeg krangle litt med meg selv den neste timen om jeg skal ta med en til Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Da var førstepost oppdatert. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Synes at denne ikke virket så dum som en billig ta-med-seg-PC i tillegg til "beistet" (15,4") jeg har nå. Men da bør prisen lenger ned. De hadde den jo til 3.495,- under timessalget i oktober... Problemet er vel valutakursene som har forandret seg Joda, sant det. Men før-prisen er fortsatt den samme (3.995). Og jeg går ut fra at mange slike timepris-varer er varer de har på lager, som de gjerne ønsker å bli kvitt (i hvert fall når de går igjen på flere timessalg). Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 noen som har testa den storbox? vet at adaptec kontrollern skal kunne støtte en drøss disker ved hjelp av multipliers men står ikke noe om Silicon Image på adaptec siden Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kunne tenkt meg å sett tilbud på Samsung TXQ120 igjen, fikk ikke med meg sist.. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det noen som vet om Cooltek aluminium viftene er noe å satse på? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=33400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå