Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Jeg vet dette er spurt om før. Men jeg spør igjen. Hva skjer om jeg finner et nytt tilbud f.eks klokka 8 i kveld. Hvordan spleiser jeg den med pakken jeg bestilte for 1 time siden?

Du gjør ingenting. sålenge du merker med timessalg og kontant så fikser netshop spleisingen.

 

Men brodern, som bestilte for meg, gjorde kunststykket og ikke merke av som Timessalg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lurer jeg og på. Hva om du bestiller to varer. Den ene er på tilbud, den andre er ikke. Hva skjer om den som ikke er på tilbud blir på tilbud senere?

 

F.eks så var det kanskje noen som bestilte TRUE. Denne følger det jo ikke vifte med på. Så det var vell kanskje noen som måtte bestille ekstra vifte. Hva skjer om den vifta kommer på tilbud senere i dag?

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Dette med å sette TIMESALG under bestillingsrefferanse gjelder alle ordre som gjøres idag? Eller kun salg? Vil da helst ikke få to pakker, eller at jeg plutselig hente en pakke et eller annet sted.

Tror han sa at så lenge det står timesalg og at man vleger kontant betaling så samles det for felles utsending uansett om ikke alt er på tilbud.

Lenke til kommentar
Det lurer jeg og på. Hva om du bestiller to varer. Den ene er på tilbud, den andre er ikke. Hva skjer om den som ikke er på tilbud blir på tilbud senere?

 

F.eks så var det kanskje noen som bestilte TRUE. Denne følger det jo ikke vifte med på. Så det var vell kanskje noen som måtte bestille ekstra vifte. Hva skjer om den vifta kommer på tilbud senere i dag?

 

Er du smart venter du med å bestille alt som ikke er på tilbud til like før hele salget er over...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...