-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hvorfor har Netshop så mange tilbud? Skal de legge ned? De har slike tilbud innimellom, er vel kanskje et par måneders mellomrom mellom hver gang. Robber hos forumbrukere helt for penger hver eneste gang EDIT: Oij, kom jo 20poster foran meg før jeg fikk svart Endret 27. januar 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Haha, var mye morsomt på 10,20,30kr tilbudene Har kjøpt mye unødvendig drit nå Her blei det et par t-skjorter i første omgang bare. Men det blir sikekrt mer om jeg bestiller andre ting. fiberoptisk juletre teller strengttatt som nødvendigheter! Amen. Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvorfor har Netshop så mange tilbud? Skal de legge ned? De kjører slike kampanjer fra tid til annen. Tror det har pleid å være et par ganger i året. Og vi elsker dem for det. Stemmer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Fizz keeper er jo nesten en nødvendighet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det har du da nevnt før, Lars? Er det plutselig ikke lov å mase nå heller? Tenkte bare at siden jeg har fått oppfylt det ønsket om Samsung F1 1TB så måtte jeg prøve å få oppfylt det andre også. vi går etter idol prinsippet de med mest stemmer vinner og får æren av bli tilbudsprodukt. Du har jo mistforstått helt. Er jo de med flest poster som får ønsket sitt først Da ligger jeg ikke så dårlig an. Passert 10 000 poster tidligere i dag. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvorfor har Netshop så mange tilbud? Skal de legge ned? De har slike tilbud innimellom, er vel kanskje et par måneders mellomrom mellom hver gang. Robber hos forumbrukere helt for penger hver eneste gang IKKE DENNE GANGEN, NETSHOP!! Denne gangen har jeg nemlig bare 39,- på konto. Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvorfor har Netshop så mange tilbud? Skal de legge ned? De har slike tilbud innimellom, er vel kanskje et par måneders mellomrom mellom hver gang. Robber hos forumbrukere helt for penger hver eneste gang EDIT: Oij, kom jo 20poster foran meg før jeg fikk svart Hehe, alle svarte omtrent det samme hvertfall Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sikler hardt på den skjermen der Funker jo perfekt å koble til ps2 og pc på... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 De har slike tilbud innimellom, er vel kanskje et par måneders mellomrom mellom hver gang. Robber hos forumbrukere helt for penger hver eneste gang IKKE DENNE GANGEN, NETSHOP!! Denne gangen har jeg nemlig bare 39,- på konto. Hoho. Jeg har bare brukt 800kr så langt, men vi er jo ikke halvferdig engang :S Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det har du da nevnt før, Lars? Er det plutselig ikke lov å mase nå heller? Tenkte bare at siden jeg har fått oppfylt det ønsket om Samsung F1 1TB så måtte jeg prøve å få oppfylt det andre også. vi går etter idol prinsippet de med mest stemmer vinner og får æren av bli tilbudsprodukt. Du har jo mistforstått helt. Er jo de med flest poster som får ønsket sitt først Da ligger jeg ikke så dårlig an. Passert 10 000 poster tidligere i dag. Ja, la merke til det. Gratulerer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 De har slike tilbud innimellom, er vel kanskje et par måneders mellomrom mellom hver gang. Robber hos forumbrukere helt for penger hver eneste gang EDIT: Oij, kom jo 20poster foran meg før jeg fikk svart Hehe, alle svarte omtrent det samme hvertfall Hehe, typisk det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, la merke til det. Gratulerer Takk takk. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hoho. Jeg har bare brukt 800kr så langt, men vi er jo ikke halvferdig engang :S bare brukt en 950kr selv hittil men ser mørkt ut for de siste 5000 på kontoen kommer det noe bra neste timene Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Det har du da nevnt før, Lars? Er det plutselig ikke lov å mase nå heller? Tenkte bare at siden jeg har fått oppfylt det ønsket om Samsung F1 1TB så måtte jeg prøve å få oppfylt det andre også. vi går etter idol prinsippet de med mest stemmer vinner og får æren av bli tilbudsprodukt. Du har jo mistforstått helt. Er jo de med flest poster som får ønsket sitt først Da ligger jeg ikke så dårlig an. Passert 10 000 poster tidligere i dag. Oij, så ikke at du hadde svart gitt. Nei, du ligger jo bra ann. Er jo ikke så langt bak deg da så jeg får vel forhåpentligvis resten av ønskene mine oppfylt også Grattis foresten Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 IKKE DENNE GANGEN, NETSHOP!! Denne gangen har jeg nemlig bare 39,- på konto. Du har to uker på å betale med oppkrav Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Bare 1665 jeg har brukt foreløpig. Regner med det kommer til å endre seg utover dagen. Damn you netshop! Endret 27. januar 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 ønsker meg en Q8200 til fin pris http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=109455 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 IKKE DENNE GANGEN, NETSHOP!! Denne gangen har jeg nemlig bare 39,- på konto. Du har to uker på å betale med oppkrav Where's my checkbook, Darline? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Så litt på denne Sony NWZS739FB 16GB MP3 spiller. Vet dere om ørepluggene kommer med, eller er noe det man må bestille som tilbehør? Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 De kjører slike kampanjer fra tid til annen. Tror det har pleid å være et par ganger i året. Og vi elsker dem for det. Snufs... Logitech 9000 sa du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå