Forumforumforum Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Drammen prater med Kjelling Selv håper jeg at han drar. Blir bedre for håndballen i Norge hvis en av de beste spillerne i landet spiller her. Kjelling bør jo ikke gå til DHK nå! Han bør jo spille i utlandet en del år til. Hvis han går til DHK nå, kommer han jo til å bøtte inn litt mål, helt til han får konstant frimerke.. Det gidder han nok ikke. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Sykeste handball straffen da. http://www.tv2sporten.no/handball/article2599879.ece funker ikke den kan du se den her; http://www.youtube.com/watch?v=nP0uTvDD6aE Endret 2. mars 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Sykeste er litt drøyt. Det er et triks som funker om du kan det bra, og har øvd på det.. Har sett det i herrehåndball tidligere. Det samme fungerer forøvrig veldig bra på rush! Dra en skuddfinte, og sleppe ballen med andre hånd. Endret 2. mars 2009 av espennyh Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Langt i fra sykeste straffen den der. Har sett Tvedten gjøre det mye bedre. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Men er det lov? Var litt i tvil, men tror kanskje det er lov alikevel. Mtp at han legger ballen fra den ene hånden til den andre? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Nå kan jeg ikke alle hånballreglene, men er sikkert lov siden dommerne ikke sa noe. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er lov ja, måtte sjekke reglene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det der er faen meg en stk SYK straffe! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Norges fremtidige høyrekant. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kommer faen meg til å bli rå! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Han er bare 16 enda, og et talent som mange andre. Deretter kreves det masse masse trening for å utvikle seg videre for å ta steget opp på toppen her i Norge. Men for all del, et stort talent! Lenke til kommentar
solomson Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Endret 17. mars 2011 av solomson Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Etterfølgeren til Breivik på landslaget Greit nok det. Han er islending, men hva så? Robert Hedin er jo svensk og det er jo ikke noe problem. Hergeirsson har jo bodd i Norge i 20 år, så ser ikke problemet egentlig. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tommel opp for Thorir! Er faen meg så mye misunnelige personer som har uttalt seg i media, som er milevis unna å bli landslagstrener... At han er ikke er Norsk er jo tidenes dårligste argument. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 En kompis av meg trenger det til en oppgave på skolen. Ville vært veldig fint om noen vet av en side, eller om dere kunne hjulet meg å lete. -Takk. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hmm.. Fælt lite respons da gitt. Må jo finnes! Alt fins på nettet. hmm. Lenke til kommentar
Wigiw8 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hmm.. Fælt lite respons da gitt. Må jo finnes! Alt fins på nettet. hmm. Du kan jo se på youtube eller på VG.sport Lenke til kommentar
Faraday Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 En kompis av meg trenger det til en oppgave på skolen. Ville vært veldig fint om noen vet av en side, eller om dere kunne hjulet meg å lete. -Takk. Web-tv på tv2? Må sikkert kjøpe abonnement... Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lite hell på Youtube.. På TV2 må jeg kjøpe abb. og da har de sikkert sikkerheten i boks, blir vanskelig å få lagra den. Hmm.. Samme gjelder jo forsåvidt VG-sport, men det skal jo gå an.. Får prøve meg litt fram. Takk for respons. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dårlig med opptak på VG-sport og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå