Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Danmark - Tyskland snart. Om ikke danskene vinner i dag, er de mine fiender for alltid! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Funny fact: Danskene ser kampene på TV2 i steden for den danske. De liker våre kommentatorer bedre Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Funny fact: Danskene ser kampene på TV2 i steden for den danske. De liker våre kommentatorer bedre Ikke rart, Harald Bredeli er verdens beste kommentator Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, han har faen meg så geniale kommentarer! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Noen som så videoen der kommentatorene skulle spørre Kjelling om råd til klesstil? Bredeli så faen meg gravid ut der! Lenke til kommentar
kjetti Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Nord g-94, fra Haugesund Spiller venstre-beck Endret 31. januar 2009 av JohannesKj Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kafeene er kjedelige, vi holder oss her Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 *mine innlegg* OnT; France > Croatia! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Flere som håper at Hedin får ta over landslaget permanent? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hehehe, jeg tviler sterkt Nå som VMer over, må vi vel heller ta i bruk kafeen? latias har jo startet en kafe-kjede i det siste Så du kaller to kaféer for en kjede? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei han har vel kontrakt met en svensk\dansk klubb såvidt jeg forstår, og nhf må vel kjøpe han ut av den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Går ikke den kontrakten ut til sommern da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Er han ikke det!? Og du pleier å følge med på håndball? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Godt i gang i alle fall. Forslag til neste: Den store curlingkafeen? Åpningsinnlegget ditt kan være: "DORDI ENDELIG I STUDIO! " Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Okay. Hva har du røyka? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Drammen prater med Kjelling Selv håper jeg at han drar. Blir bedre for håndballen i Norge hvis en av de beste spillerne i landet spiller her. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det betyr også at Kjelling antageligvis ikke får den progresjonen/opprettholder det nivået vi ønsker. Jeg vil heller ha bedre spillere på landslaget enn en litt bedre liga. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Men hvis han drar til Drammen, kommer det garantert flere talenter i norsk håndball. Tror du ikke mange unge spillere i Drammen håndball (og også andre norske klubber) blir inspirert og har Kjelling som sitt store forbilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå