Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Var derfra jeg fikk idéen om en vinterkafè. Har aldri postet der da, siden det ikke er noen aktive. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Bare rykter i forrige ute da... Men vi skulle hatt en "Generell Sportsdiskusjonspub. Tar du ansvar, Latias? Jeg finnes ikke? Du greier jo ikke finne noe... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=730496 Var ikke tråden da din tard. Regler: Quote/siter kun det du skal svare. Er ikke så lett å vite hvem du snakker til... EDIT: Skjer med at innleggene ikke slår seg sammen? Endret 26. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er du som er på viddene Latias. Men du vet; selv de beste gjør feil DJ er skuffet over at jeg mener han ikke finnes. Og jeg er skuffet over at han ikke har billappen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Snakker du om, jaktgutt? Du spurte om det fantes en sportskafè, og DJ svarte at han ikke kunne finne den... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg sa faktisk at JEG ikke fantes. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Snakker du om, jaktgutt? Du spurte om det fantes en sportskafè, og DJ svarte at han ikke kunne finne den... Nei. Jeg er eldre enn deg = Jeg har rett Neida, men DJ mente han ikke fantes, ikke tråden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Så qoute det du skal svare til da! Hvordan skal jeg vite at du ikke snakker om en sportskafè når du siterer et innlegg om det? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Var du som misforstod Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Gidder ikke diskutere med dere. Tilbake on-topic: Håper Norge kan finne en bra erstatter. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bare vær sånn du, men innrøm nederlaget først! OnT: Jeg og Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=t8Lxpj5YjEk...feature=related Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Kom igjen da, idiotiske makedonere! Slå Serbia da... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kom igjen da, idiotiske makedonere! Slå Serbia da... Samme det vel. GO DAMNARK! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Kom igjen da, idiotiske makedonere! Slå Serbia da... Samme det vel. GO DAMNARK! Nei, det er ikke samme. Hadde Makedonia vunnet, hadde vi kun trengt uavgjort mot Polen hvis Danmark slår Tyskland. Nå må vi score minst ett mål mer enn Polen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Så vi har bedre målforskjell en polakkene? Kanal? Stilling? Lenge igjen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Så vi har bedre målforskjell en polakkene? Kanal? Stilling? Lenge igjen? TV2 Zebra. Serbia vant. Akkurat blitt ferdig. Vi har ikke bedre målforskjell enn polakkene, men da hadde vi vunnet en tabell med innbyrdes oppgjør, og gått videre til semien. Ett mål høres kanskje ikke så mye ut, men det kan som regel være det ene målet som skiller et lag fra å gå til semien eller å spille en plasseringskamp. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sukk Uansett: Vi gir alt! Alt for Danmark og Norge! Ofrer alt! Om vi må! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvorfor snakker dere ikke om VM her? Snakker jo i generell håndball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå