DJ_Dark Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 NTNUI har vel sikkert noe. Lenke til kommentar
Tina2608 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 hei jeg er en jente på 20 år som har spilt hådball i 14 år, for 2,5 år siden røk jeg korsbåndet for føste gang, mye opptrening og mye tårer, da jeg var klar for håndballen for første gang trente jeg 1 uke med håndball i hånda, jeg hadde vridd kneet en del ganger før det som jeg fortalte til min frysio, hun sa da bare om det skjer igjen så gi meg en beskje så tar vi en MR, det skjedde da på en håndball trening, den følelsen du får når du vrir det kneet du veit har vært hardt skadet er helt syk, det føles ut som om hele kneet ditt går ut av ledd og går inn igjen. Jeg dro og tok en MR den viste at korsbåndet var borte, det hadde smuldret opp, det betydde nok en operasjon og nok 1 år med opptrening. nå sitter jeg da 3 uker etter min tredje operasjon der måtte jeg ta ut en skrue som gjorde utrolig vondt. men nå sitter jeg her og skriver dette 2,5 år etter første operasjon, og lurer på om det er noen i dette forumet som har gått igjennom det samme som meg som har noen tips, jeg har veldig lyst til å begynne og spille håndball igjen. Håper på og få noe svar siden dette er det første jeg skriver her inne:P Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Visste ikke at det var EM i håndfball før nå. Herrehåndball har jo blitt litt mer interessant nå. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Ny kamp kl 20.30 (TV3). Surt med første tapet ja, de var så forbasket nær Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Seier i boks. Aner egentlig ikke hvilke lag som er best på herresiden, og hvordan sjansene er for Norge videre.Syns de var for overivrige på slutten, og gav fra seg unøvendig mange baller. Ja i hele kampen egentlig. Ser ut som de har forbedringspotensiale der. Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Bare å skru på tv'n hvis man er interessert i håndball, et fyrverkeri av en førsteomgang hvor Slovenia til tider herjer med Tyskland. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Europeisk Håndballforbund viste seg på sitt værste nå. Skammelig! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Amerikanere har begynt å se problemer med videodømming nå, ødelegger mer enn det hjelper ofte. For en merkelig situasjon. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) Amerikanere har begynt å se problemer med videodømming nå, ødelegger mer enn det hjelper ofte. For en merkelig situasjon.På hvilke amerikanske idretter? Endret 15. januar 2018 av jjkoggan Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 NFL og NBA. Det er mange som synes det er for dumt å bremse ned i super slow-mo for å se at ballen beveger seg en millimeter i hendene på en wide receiver som gjør at det ikke blir Touchdown i NFL. I NBA så er det bare å se en match kommentert av Jeff Van Gundy, så kan du se hvor lei enkelte er av den uthalingen i tiden og hvor totalt ødeleggende rytmen blir av videodømming. Bill Simmons har også kommentert det og Steve Kerr mente at å senke videodømming-bruken betydelig var den ene tingen han ville gjort om han var commissioner. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Hvis Hviterussland slår Frankrike kan vel mnålforskjell avgjøre om Norge blir nr 1 eller 3?Men Østerike må jo slås. Tror vi kan tape pga Nora Mørk bråket. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Hva heter sangen som spilles under kampen nå? Spilt noen ganger nå. Sånn trompet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Seier igjen, dette er jo meget bra Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Det går mot tap. Over og ut. Lenke til kommentar
Sjallabang Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Det går mot tap. Over og ut. Kan ikke vinne storkamper når man ikke får redninger. Bergerud har vært ræva i alle kampene nå, skjønner ikke at man har gitt han så mye skryt tidligere. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Denne Bergerud er greit oppskrytt 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Synd, Bergerud var ikke særlig god nei. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Blir vel skrytt opp og greier og greier nå da etter denne kampen ... endelig reddet et par ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå