Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Dette er en tråd der vi skal diskutere håndball. Alle nyheter/diskusjoner som ikke trenger sin egen tråd, kan postes her. Regler: - Vanlig forumregler gjelder. - Ikke snakk om annet sport enn håndball her! - Er lov å snakke om alt som har med håndball å gjøre (landslag, klubblag, etc.) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Marit Breivik trekker seg som trener!!! :cry: :cry: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Var veldig trist å høre. Hun er verdens klart beste trener. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Marit Breivik trekker seg som trener!!! :cry: :cry: NEEEEI!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Hun var jo en utrolig god trener!! Hadde hun noen grunn ellr`? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Gir seg på topp. Hun har vunnet det som kunne vinnes. Skjønner hun og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Blir så vanskelig å erstatte henne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Rett det opp til umulig. Ut ifra FM-stats har hun en ro på 25 av 20. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Vi har fått en bra erstatter på herresiden i Robert Hedin, så det burde ikke være umulig. Nå var jo ikke Gunnar Pettersen noe i forhold til Marit Breivik, men... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hedin er utenlandsk, ikke norsk. Får ingen sånne trenere i Norge. Da må vi til utlandet i alle fall. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Men hun gjorde en utrolig god jobb da .. Og for en gang skyld var Norge best i noe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Men hun gjorde en utrolig god jobb da .. Og for en gang skyld var Norge best i noe Hun gjorde mer enn det. Har ikke ord for det! Hedin er utenlandsk, ikke norsk. Tuller du? Trodde han var norsk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 *Mine innlegg* Breivik gikk da av for ei uke sida, og sa hun skulle over i en managerrolle? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Det var i dag hun gikk av. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bare rykter i forrige ute da... Men vi skulle hatt en "Generell Sportsdiskusjonspub. Tar du ansvar, Latias? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bare rykter i forrige ute da... Men vi skulle hatt en "Generell Sportsdiskusjonspub. Tar du ansvar, Latias? Jeg finnes ikke? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Bare rykter i forrige ute da... Men vi skulle hatt en "Generell Sportsdiskusjonspub. Tar du ansvar, Latias? Den finnes allerede, tror jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bare rykter i forrige ute da... Men vi skulle hatt en "Generell Sportsdiskusjonspub. Tar du ansvar, Latias? Jeg finnes ikke? Å? Nå ble jeg lei meg Men er jo Latias som er kongen av trådstarting her Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Bare rykter i forrige ute da... Men vi skulle hatt en "Generell Sportsdiskusjonspub. Tar du ansvar, Latias? Jeg finnes ikke? Du greier jo ikke finne noe... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=730496 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Bare rykter i forrige ute da... Men vi skulle hatt en "Generell Sportsdiskusjonspub. Tar du ansvar, Latias? Den finnes allerede, tror jeg. Link? EDIT: Hahaha, der kom den jo Takker. Endret 26. januar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bare rykter i forrige ute da... Men vi skulle hatt en "Generell Sportsdiskusjonspub. Tar du ansvar, Latias? Jeg finnes ikke? Du greier jo ikke finne noe... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=730496 Var ikke tråden da din tard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå